مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی؛

زمان سفر ریلی از تهران به ارومیه دو ساعت کم شد

1398/10/21 - 12:00 - کد خبر: 11722 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با احداث سکوی سوختگیری در ایستگاه ارومیه زمان سفر ریلی از این ایستگاه به تهران دوساعت کاهش می‌یابد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، سیدمحسن حمزه‌لو، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در ارومیه اظهار کرد: ٣٠٠ متر از راه روستای برهانلو به قورشالو در داخل محدوده‌­ی ایستگاه راه آهن ارومیه قرار گرفته بود که عملیات تخریب و احداث راه جدید این روستا با همکاری ومساعدت اهالی و روستاییان ان منطقه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده­ ای استان و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان انجام شد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: راه جدید دسترسی ساکنان روستاهای برهانلو و قورشالو به جاده ارومیه- اشنویه برابر با استانداردهای فنی احداث و آسفالت شده و این راه روستایی مجهز به تابلو و علایم هشداردهنده، راهنمایی و رانندگی است، و آزادسازی ٣٠٠ متر از محدوده‌­ی ایستگاه راه آهن ارومیه بستر مناسبی برای احداث سکوی سوخت­‌گیری و بارگیری جهت تردد قطارهای باری و خودرو بر در این ایستگاه فراهم نموده وتسهیل در فعالیت بخش خصوصی ایجاد می‌­کند.
حمزه‌لو خاطرنشان کرد: احداث سکوی سوخت­‌گیری در ایستگاه راه‌­آهن ارومیه در کاهش زمان سفر ریلی موثر است چرا که در حال حاضر قطار ارومیه به تهران برای انجام سوخت­‌گیری به مدت دو ساعت در ایستگاه راه آهن مراغه توقف می­‌کند.
انتهای پیام/
زمان سفر ریلی از تهران به ارومیه دو ساعت کم شد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار