امام جمعه تبریز؛

کمیته امداد واسطه احسان بین نیازمندان و خیران است

1403/05/03 - 14:49 - کد خبر: 117219 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، گفت: کمیته امداد واسطه احسان بین نیازمندان و خیران بوده و این کار موجب جلب اعتماد مردم می شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و شورای مدیران کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومان اظهار کرد: طبق روایات، خداوند برخی بندگان را فقط برای کمک به محرومان خلق کرده است که نشانگر ارزش دستگیری از نیازمندان و ایتام نزد پروردگار است.
وی با تاکید بر رعایت حرمت و تکریم نیازمندان گفت: قرآن می فرماید کار خیر با منت گذاشتن، هیچ ارزشی ندارد و موجب تباه شدن اعمال می شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: فعالیت های خیرین و نهادهایی همچون کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان، موجب جلوگیری از آسیب های اجتماعی و حفظ آبروی محرومین در جامعه می شود.
حجت الاسلام مطهری با اشاره به اهمیت نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) خطاب به کارکنان این نهاد، گفت: کمیته امداد از یک جهت چون یادگار امام راحل بوده، ارزشمند است و از جهت دیگر مخاطب شما افرادی هستند که خداوند در قلوب آنها است و دعای آنها در حق شما مستجاب می شود.
وی گفت: همنشینی با نیازمندان از جمله افتخارات انبیا بوده و برای ما نیز افتخار است که در خدمت آنها باشیم.
۷۹ هزار خانوار در آذربایجان شرقی زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۶۵ هزار خانوار ماهانه ۶۷۰ میلیارد ریال حقوق و مستمری دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/
کمیته امداد واسطه احسان بین نیازمندان و خیران است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار