سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

جوانان را برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین تشویق کنیم

1403/05/02 - 23:09 - کد خبر: 117167 نسخه چاپی

نصر: سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تجربه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: تمرکز دانشگاه‌ها باید بیشتر بر روی دانشجویانی باشد که تاکنون در این سفر معنوی شرکت نکرده‌اند.

به گزارش نصر، تراب محمدی در نشست قرارگاه شهید علم‌الهدی تأکید کرد: حضور در راهپیمایی باشکوه اربعین قطعاً تأثیر به سزایی در تزکیه و تقویت روحیه‌ی معنوی جوانان دارد و ما باید دانشجویان و جوانان را برای شرکت در این سفر معنوی تشویق کنیم.
رئیس دانشگاه تبریز نیز طی سخنانی در ابتدای این نشست اظهار کرد: خداوند را شاکریم که استان ما با اعزام چهارهزار و ۵۰۰ دانشجو به اردوی راهیان نور سال ۱۴۰۲، در بین تمامی استان‌ها رتبه‌ی نخست را به خود اختصاص داد.
صفر نصراله‌زاده با تأکید بر اهمیت شرکت و حضور دانشجویان در راهپیمایی بزرگ اربعین خاطرنشان کرد: سال گذشته یک هزار و ۴۴۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان در این راهپیمایی باشکوه شرکت کردند و ما باید توجه داشته باشیم که اهمیت راهپیمایی اربعین کمتر از راهیان نور نیست چراکه این راهپیمایی باشکوه در دنیا جلوه پیدا کرده و شکوه و عظمت مسلمین را به نمایش می‌گذارد.
وی در خاتمه یادآوری کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته تجربه‌های خوبی به دست آوردیم و براساس آن تجربه‌ها باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهیم.

راهپیمایی اربعین موجب تربیت نیروهای انقلابی می‌شود
فرمانده سپاه عاشورا نیز مطرح کرد: راهپیمایی اربعین امسال قطعاً باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد و این امر منوط به همکاری و مشارکت تمامی سازمان‌ها است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباس‌قلی زاده افزود: امیدواریم بتوانیم با وحدت و روحیه‌ مضاعف و با برگزاری این قبیل برنامه‌های مقدس و معنوی را که موجب تربیت کادر و نیروهای انقلابی می‌شود، لبخند رضایت حضرت ابا عبد اله الحسین(ع) و رهبر عظیم‌الشان انقلاب را جلب کنیم.
انتهای پیام/
جوانان را برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین تشویق کنیم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار