امام جمعه تبریز؛

نقش آفرینی بازار دربزنگاه های حساس کشور ستودنی است

1403/05/01 - 16:48 - کد خبر: 117062 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به نقش بازار در انقلاب و دفاع از نظام اسلامی گفت : گذشت زمان موجب تغییر رویکرد بازاریان نسبت به آرمان های امام راحل و انقلاب نشده است و فعالان اقتصادی در این بخش در بزنگاه های حساس کشور نقش آفرین بوده اند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل روز دوشنبه در دیدار هیات امنا و انجمن بازار بزرگ تبریز با بیان اینکه ارتباط مستمر با بازار از اولویت های دفتر امام جمعه تبریز اظهار کرد: مشی و سلوک شهید آیت الله آل هاشم در ارتباط با فعالان اقتصادی و بازاریان رویکرد اصلی دفتر نماینده ولی فقیه در استان است.
وی با تاکید بر رفع موانع اقتصادی در بازار افزود : هیات امنا و انجمن بازار پل ارتباطی بازاریان با مسئولان نظام و دولت هستند که باید با هدف ایجاد فهم و زبان مشترک میان بازار و مسئولان برای تسهیل گری و برطرف سازی مشکلات گام بردارند.
وی در ادامه با اشاره به سیاست های مذبوهانه دشمنان در خصوص تحریم های اقتصادی کشور گفت : براساس منویات رهبر معظم انقلاب رفع تحریم ها با برنامه های دولت در داخل ممکن نیست اما خنثی سازی آن که از تاکیدات معظم له است با نقش آفرینی فعالان اقتصادی ، بازاریان و مردم ممکن است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بازار و بازاریان باید نسبت به موضوعات سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی حساس باشند افزود : علاوه بر گسیل نیت های خیر بازاریان برای دستگیری از محرومان و مستضعفان جامعه که از گذشته مرسوم بوده است ، باید بازاریان در مقاطع حساس و سرنوشت ساز کشور حضوری فعال داشته باشند.
در این دیدار اعضای هیات و انجمن بازار تبریز به بیان نکته نظرات خود پیرامون تقویت و رفع موانع مشکلات بازار پرداختند.

دیدار فرماندهان انتظامی آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز
حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این دیدار نیز گفت: توجه به تقویت معنویات در بین نیروی انسانی در موفقیت عملیات ها تعیین کننده است.
وی اظهار کرد: ارتقای سطح فرهنگ عمومی برای تکریم از خدمات نیروهای انتظامی با ایجاد زمینه آموزش های همگانی در مدارس و رسانه ها لازم است.

دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با امام جمعه تبریز
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی همراه با جمعی از علما و روحانیون ارومیه برای دیدار و گفت و گو با حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل به تبریز آمد.
در این دیدار صمیمی حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تبریک انتصاب امام جمعه تبریز و ابلاغ سلام مردم استان آذربایجان غربی به حجت الاسلام والمسلمین مطهری برای تحقق و عمل به منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

دیدار با نماینده مردم آذربایجان شرقی و خبرگان رهبری
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و و گفت و گو کرد.
انتهای پیام/
نقش آفرینی بازار دربزنگاه های حساس کشور ستودنی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار