خبر/

رونمایی پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای_پژوهشی «تبریز ما»

1403/04/31 - 16:14 - کد خبر: 116968 نسخه چاپی

نصر: پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای «تبریز ما» و کتاب «آسیب‌شناسی و ارزیابی مشارکت شهرداری تبریز در سرمایه‌گذاری‌ها» به قلم میرحسین موسوی و محمود محمودزاده رونمایی شد. 

به گزارش نصر، “روح الله رشیدی”، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز در دویست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز از اظهار کرد: سومین جشنواره رسانه‌ای-پژوهشی تبریز ما که به همت فعالان حوزه خبر و رسانه و علی الخصوص پژوهشگران شهر در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار منتشر شده در بازه زمانی شهریور ۱۴۰۲ تا شهریورماه ۱۴۰۳ را به این جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: دوره اول در سال ۱۴۰۱ با ۱۳۰ اثر از ۲۴ رسانه و ۶ نشریه علمی-پژوهشی و دومین دوره در سال ۱۴۰۲ با ۳۰۴ اثر از ۳۱ رسانه و ۴۸ اثر از نشریات علمی پژوهشی شرکت کرده بودند.
رشیدی عنوان کرد: «تبریز ما» یکی از جشنواره‌های بی‌حاشیه و بدون دردسر است که با همراهی قاعده‌مند رسانه‌ها برگزار شده و در دوره گذشته به پژوهشگران برتر اعتبار پژوهشی اختصاص یافت که برخی از عزیزان از این اعتبار استفاده کردند.
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تبریز درباره کتاب رونمایی شده (آسیب‌شناسی و ارزیابی) گفت: این کتاب یکی از آثار پژوهشی مرکز است که به کتاب تبدیل شده و کار ارزشمندی است که برای پژوهشگران قابل اعتناست.
انتهای پیام/
رونمایی پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای_پژوهشی «تبریز ما» سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار