انتقاد عضو شورای شهر تبریز از رییس/

اثری از دبیری در شورا نمی‌بینم!

1403/04/31 - 16:07 - کد خبر: 116966 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وقتی رئیس شورای ما یک در میان به جلسات می‌آید، از شورای تطبیق چه انتظاری داریم که با ما هماهنگی داشته باشد؟ رئیس شورا کارهای تهران و سفرهای اروپا را کم کند تا در جلسات شورا حاضر شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام “رسول برگی” امروز در دویست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز شورای شهر تبریز به هنگام بررسی یکی از دستور جلسه‌ها در خصوص نامه فرمانداری با انتقاد از رئیس شورا گفت: بی تردید نرسیدن به زبان مشترک، مارا با مشکل مواجه خواهد کرد.
وی افزود: هدف از مطرح کردن موضوع این است که از اعضای هیات تطبیق را برای حضور و هم اندیشی در یکی از جلسات رسمی یا داخلی شورا دعوت کنیم.
برگی گفت: وقتی رئیس شورای ما یک در میان به جلسات می‌آید، از شورای تطبیق چه انتظاری داریم که با ما هماهنگی داشته باشد؟
وی با تاکید بر اینکه رئیس شورا باید در جلسات حضور و اثر داشته باشد، افزود: من اثر رئیس شورا را نمی‌بینم، اگر هیات رئیسه شورا می‌خواهد صداقت خود را نشان دهد، لیست حضور و غیاب اعضا را در اختیار خبرنگاران قرار دهد.
برگی با اشه به اینکه رابط بین شورا و شهرداری نیز باید فعال تر باشد، ادامه داد: رئیس شورا کارهای تهران و سفرهای اروپا را کم کند تا در جلسات شورا حاضر شود. با این حال تا زمانی که رئیس شورا ورود نکرده و به موضوعات پرداخت نکند، مشکلات مربوط به هیئت تطبیق حل نخواهند شد. بایستی جلسه مشترک با هیئت تطبیق را برگزار کنیم و تا زمانیکه رئیس شورا کارهایش را کم نکند و به جلسات نیاید، این مشکل حل نخواهد شد.
انتهای پیام/
اثری از دبیری در شورا نمی‌بینم! سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار