رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز؛

شورای شهر تبریز همواره آماده حمایت از فعالیت های فرهنگی معلولان است

1398/10/21 - 09:15 - کد خبر: 11696 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همواره پیگیر نیاز‌های فرهنگی‌معلولان عزیز هستیم تا همانند سایرین از امکانات فرهنگی شهر استفاده کنند.

به گزارش نصر به نقل از نصر، شکور اکبرنژاد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: شورای شهر و کمیسیون فرهنگی شورا آماده‌ همکاری برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی معلولان عزیز در شهر تبریز می‌باشد.

 در این جلسه که با حضور علی رمضانی روابط عمومی جامعه معلولین کشور برگزار شد؛ وی با اشاره به وجود ۱۷ هزار نفر دارای معلولیت در شهر تبریز گفت: افراد دارای معلولیت، نیازها و خواسته های متفاوتی با مردم عادی دارند که متاسفانه به دلیل وجود مشکلات فراوان در شهر رسیدگی نمی شود.
رمضانی در ادامه با اشاره به برنامه های فرهنگی برای شهروندان دارای معلولیت، عمده نیازهای معلولان تبریزی را بیان کرده و افزود: برنامه‌های فرهنگی و توانمند سازی مختلفی برای معلولان استان در نظر گرفته شده که نیازمند همکاری با مدیریت شهری و استانی می‌باشد که شهرداری و شورای شهر تبریز در این زمینه میتوانند کمک‌های بسیاری داشته باشند.

لازم به ذکر است در این جلسه گزارشی در خصوص برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی ارائه شد و به درخواست دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای استان برای حمایت از کانون خیریه دست‌های مهربان رسیدگی شد.

انتهای پیام/
شورای شهر تبریز همواره آماده حمایت از فعالیت های فرهنگی معلولان است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار