سرپرست اداره‌کل صمت آذربایجان شرقی پای سامانه ۱۲۴/

ثبت بیش از 4 هزار تماس تلفنی در سامانه 124 در تیر ماه

1403/04/31 - 08:23 - کد خبر: 116916 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در تیرماه، بالغ بر 4 هزار مورد تماس تلفنی شهروندان از سوی کارشناسان این اداره‌کل دریافت شد.

به گزارش نصر، عبدالحمید سرتیپی با حضور در مرکز پیشخوان پاسخگویی این اداره کل ضمن نظارت بر فرآیند دریافت، ثبت و رسیدگی به شکایت‌های دریافتی افزود: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ مهمترین پل ارتباطی صمت و مردم است. وی ادامه داد: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ با هدف ارایه خدمات باکیفیت و پرسرعت به مردم و همسوسازی مناسب‌تر فرآیندهای کسب و کار با نیازهای شهروندان و دریافت بازخورد از ذینفعان بازطراحی و راه‌اندازی شد. وی با بیان اینکه این سامانه، با یک شکل جدید در حال فعالیت است اضافه کرد: انتقال برخط و سریع شکایات بین سازمان دریافت کننده و نهاد رسیدگی‌کننده از جمله راهبردهای این سامانه است. سرتیپی از مردم خواست به عنوان ناظر بر بازار و جامعه اقتصادی، حضوری پر رنگ در انتقال موضوعات مرتبط با کشف تخلفات صنفی داشته ­باشند. سرپرست اداره‌کل صمت استان گفت: شهروندان می توانند غیر از سامانه پاسخگویی و بدون مراجعه حضوری، موارد و شکایت خود را از طرق سایت اینترنتی۱۲۴ نیز ثبت کنند.
انتهای پیام/
ثبت بیش از 4 هزار تماس تلفنی در سامانه 124 در تیر ماه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار