همزمان با نمایشگاه کیف، کفش و چرم تبریز برگزار می شود؛

فراخوان استارت آپ صنعت کفش و چرم در تبریز

1403/04/30 - 13:48 - کد خبر: 116882 نسخه چاپی

نصر: رویداد استارت آپی صنعت کیف و کفش  به همت شرکت  شهرك هاي صنعتي آذربایجان شرقی  همزمان با نمایشگاه تخصصی کیف، کفش، ماشین آلات و صنایع وابسته  و محصولات پوست و چرم استارت آپ تخصصی ویژه صاحبان ایده در این صنعت برگزار می شود.

به گزارش نصر، صنعت چرم و کفش در ایران به عنوان یکی از صنایع قدیمی و مهم، دارای اهمیت بسیار بالایی است و تبریز با پیشینه درخشان و داشتن برندی با عنوان کفش تبریز به عنوان قطب مراکز تولید کفش و چرم در ایران شناخته می‌شود.
برای حفظ توان رقابت در بازار‌های داخلی و خارجی صنعت چرم و کفش نباید از فناوری‌های روز عقب‌ماند و برگزاری رویداد استارت آپی صنعت کیف و کفش  تبریز همزمان با نمایشگاهی تخصصی در این حوزه برای تکمیل زنجیره ارزش تولید و افزایش درآمد، اشتغال و بهره وری در صنعت چرم استان قدم بزرگی است.
رویداد استارت آپی صنعت کیف و کفش  با اهداف بستر سازی برای اجرای ایده های نوآورانه و حمایت از ایده پردازان، فعالان و علاقمندان به حوزه صنعت کفش و چرم در 12 مرداد 1403 برگزار می‌شود و مهلت ارسال ایده ها تا 8 مرداد 1403 اعلام شده است.
این رويداد استارتاپی با محورهاي مواد اولیه و ماشین آلات، هوش مصنوعی در این صنعت، پسماند و محیط زیست، كارآفريني و نوآوري ، فناوري هاي نوين و هايتك، بازاريابي و برندينگ برگزار می شود و از ايده هاي برتر علاوه بر اهداي جوايز ویژه حمايت نیز خواهد شد.
شركت شهرك هاي صنعتي استان  در نظر دارد همزمان با نمایشگاه بین المللی تخصصی کیف و کفش و ماشین الات و صنایع وابسته و محصولات پوست و چرم  این رویداد را برگزار کند وعلاقمندان به ارائه ايده، می توانند به شرکت شهرک های صنعتی مراجعه کنند و یا با شماره 09144117345 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/
فراخوان استارت آپ صنعت کفش و چرم در تبریز گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار