قهرمانی پرویز هادی در جام تختی

بازگشت رویایی پهلوان آذربایجانی

1398/10/20 - 11:27 - کد خبر: 11678 نسخه چاپی

نصر: پرویز هادی با برتری برابر هم‌وطن خود به عنوان قهرمانی جام تختی در سنگین وزن دست یافت.

به گزارش نصر، در دیدار نهایی وزن 125 کیلوگرم جام تختی که در کرمانشاه برگزار می‌شد، شب گذشته پرویز هادی در فینال برابر‌ امین طاهری قرار گرفت.
در وقت اول طاهری یک امتیاز از بابت اخطار کم‌کاری هادی گرفت. در ابتدای وقت دوم پرویز هادی هم با اخطاری که به کشتی‌گیر تهرانی داده شد، نتیجه را برابر کرد.
در حالی که کشتی به ثانیه‌های پایانی خود نزدیک شده و هادی مسابقه را اداره می‌کرد تا به دلیل کسب امتیاز آخر برنده شود، داوران یک امتیاز دیگر بابت کم‌کاری هادی به حریفش دادند.
اعتراض هادی به این اخطار از سوی داوران پذیرفته نشد و کشتی در 12 ثانیه به اتمام مسابقه به سود طاهری رقم خود تا شگفتی بزرگ مسابقات در آستانه رقم خوردن باشد.
در حالی که همگان کار هادی را تمام شده دانسته و بعد از سال‌ها وی برابر کشتی‌گیری از ایران مغلوب می‌شد، این دلاور آذربایجانی با یک زیرخم سریع و اجرای فن که با خارج شدن حریفش از تشک کشتی همراه بود 4 امتیاز گرفته و یک امتیاز هم بابت اعتراض بی‌نتیجه طاهری، به هادی داده شد تا نتیجه 6 بر 3 شده و یک امتیاز هم در ثانیه‌های پایانی برای حریف کافی نبوده و پرویز هادی با نتیجه 6 بر 4 برنده این کشتی زیبا و هیجانی گردید.
به این ترتیب پرویز هادی با کامبک فراموش نشدنی خود، برنده مدال طلا مسابقات جام تختی شد تا یک مدال دیگر بر کلکسیون افتخاراتش افزوده شود.
انتهای پیام/
بازگشت رویایی پهلوان آذربایجانی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار