شهردار اردبیل؛

تابلوهای تبلیغاتی به روش BOT واگذار می‌شود

1398/10/19 - 16:33 - کد خبر: 11655 نسخه چاپی

نصر: شهردار اردبیل گفت: با تصویب اعضای شورای شهر تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اردبیل به مدت سه سال و به روش BOT به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حمید لطف‌اللهیان شامگاه ۱۸ دی ماه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: بعد از بررسی‌های متعدد و طرح مسایل کارشناسی تصمیم بر این شد تا با همراهی فعالان کانون‌های تبلیغاتی به روش BOT و به صورت سه ساله تابلوهای تبلیغاتی به فعالان این حوزه واگذار شود.
وی خاطرنشان کرد: هر چند روش پیشنهادی ما BOO بود اما شرایط جدید به نفع شهرداری خواهد بود تا براساس قیمت کارشناسی سالانه 10 درصد به این مبالغ افزوده شود که در پایان سال 1400 بالغ بر 30 درصد افزایش قیمت نسبت به سال 98 اعمال خواهد شد.
شهردار اردبیل گفت: شورا و شهرداری تصمیم گرفته تا براساس قوانین و مقررات و قیمت کارشناسی در این حوزه ورود پیدا کند تا هیچگونه ایراد و اشکالی به نحوه فعالیت این مجموعه‌ها وارد نشود.
لطف‌اللهیان به لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر اعمال تخفیف دهه فجر و روزهای پایانی سال 98 برای عموم شهروندان اشاره کرد و افزود: از اول بهمن ماه تا 20 اسفندماه شهرداری برای کلیه عوارضات خود به غیر از چند مورد استثناء تخفیف 30 تا 20 درصدی را اعمال می‌کند که این اقدام همه ساله به ترغیب و تشویق شهروندان برای پرداخت مطالبات خود و بدهی‌هایشان به شهرداری منجر می‌شود.
وی بیان کرد: اعمال این تخفیف فرصتی تشویقی برای شهروندان است تا از فرصت ایام پایانی سال استفاده کرده و حق و حقوق شهرداری را به ویژه عوارض سالانه پرداخت کنند.
شهردار اردبیل ادامه داد: هدف از تهاتر تشویق پیمانکاران و شهروندان است تا ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان انجام شود که در تهاتر مبنا حمایت از طرفین برای سهولت کارها و وصول مطالبات است که ما براساس تصمیم شورای شهر در مورد نحوه اعمال این تخفیف‌ها و تقسیط آن اقدام می‌کنیم.
لطف‌اللهیان از شهروندان خواست؛ در مهلت قانونی اقدام به پرداخت عوارض با اعمال تخفیف 30 درصد کنند تا در روزهای پایانی که اعمال این تخفیف تا 20 درصد است دچار مشکل ازدحام و تراکم مراجعین نشوند.
انتهای پیام/
تابلوهای تبلیغاتی به روش BOT واگذار می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار