برگزاری همایش جنوار داغی در شهرستان سراب

1403/04/24 - 10:21 - کد خبر: 116541 نسخه چاپی

نصر: فرماندار سراب گفت:همایش جنوار داغی فرضت مغتنمی را جهت معرفی پتانسیل جدیدی از این شهرستان فراهم آورده است.

به گزارش نصر، همایش جنوار داغی روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان استان، مسئولان فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی، رئیس هیئت کوه نوردی و اعضای هیئت رئیسه کوه نوردی استان، فرماندار شهرستان سراب و رئیس و اعضای هیئت کوه نوردی شهرستان سراب و نیز جمعی از کوه نوردان از نقاط مختلف کشور در محل پناهگاه این قله در روستای حیدرآباد برگزار شد.
علی جهانی فرماندار شهرستان سراب ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این همایش اظهار کرد:همایش جنوار داغی فرضت مغتنمی را جهت معرفی پتانسیل جدیدی از این شهرستان فراهم آورده است که باید با دقت ویژه و لزوم رعایت حفظ محیط زیست برنامه ریزی و با هماهنگی ارگان های مرتبط و ذیربط مورد بهره برداری قرار گیرد.
 

وی از زحمات و فعالیت های حسین بلندی و دیگر اعضای  هیئت کوه نوردی شهرستان سراب تقدیر کرده و از حمایت های هیئت کوه نوردی آذربایجان شرقی در جهت پیشبرد اهداف توسعه ورزش کوه نوردی در شهرستان سراب تشکر کرد.
در پایان این مراسم نیز هدایایی به رسم یادبود از سوی برگزار کنندگان همایش به مسئولین و ورزشکاران اهدا شد.
گفتنی است جنوار داغی در شهرستان سراب با ارتفاع 3884 متر از سطح دریا بعنوان مرتفع ترین قله آذربایجان شرقی محسوب می شود و اخیرا بعنوان یکی از قلل طرح سیمرغ در آذربایجان شرقی در کنار قله کمال معرفی شده است.
انتهای پیام/
برگزاری همایش جنوار داغی در شهرستان سراب نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار