خبر/

کمک مردم شهرستان میانه به جبهه مقاومت فلسطین

1403/04/23 - 22:09 - کد خبر: 116523 نسخه چاپی

نصر: مردم خیّر و نوع دوست میانه، محموله اقلام مورد نیاز برای مردم مظلوم غزه و جبهه مقاوم فلسطین ارسال کردند.

به گزارش نصر، این اقلام در مجموع به ارزش بیش از ۶۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی شامل برنج، ماکارونی، تن ماهی، کنسرو لوبیا، روغن در قالب ۲۵۰ بسته معیشتی بود که به همت ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی شهرستان میانه و با همکاری سپاه ناحیه میانه تامین و ارسال شد.
جنایتکاران اسرائیلی با برچیدن ابتدایی ترین احتیاجات غذایی مردم غزه، فلسطینی‌ها را به سوی مرگ تدریجی بر اثر گرسنگی سوق می‌دهند.
 از زمان شروع جنگ غزه حدود ۴۰ هزار فلسطینی بر اثر بمباران‌های بی‌وقفه اسرائیلی‌ها شهید و بیش از ۹۰ هزار نفر هم مجروح شده‌اند، اما تعداد مرگ و میر‌های بر اثر نرسیدن غذا به دست فلسطینی‌ها و سوء تغذیه آنها هم اصلاً اندک نبوده است.
رژیم سفاک تل‌آویو در ۱۰ ماهی که از شروع جنگ در باریکه غزه می‌گذرد، اجازه نداده است خوراک به اندازه کافی به دست دردمندان فلسطینی برسد و قربانیان اصلی این برخورد‌های سبعانه کودکان بوده‌اند که به انواع بیماری‌های گوارشی دچار شده‌اند. ماه محرم بهترین فرصت برای حمایت از رزمندگان فلسطینی و مردم مظلوم غزه است و مردم انقلابی و ضدصهیونیست ایران اسلامی هر کمکی که از دستشان بر بیاد برای ارسال اقلام مورد نیاز این مردم مقاوم و مظلوم انجام می دهند.
انتهای پیام/
کمک مردم شهرستان میانه به جبهه مقاومت فلسطین نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار