مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛

تساوی امیدوارکننده ایران مقابل ازبکستان

1398/10/19 - 15:45 - کد خبر: 11652 نسخه چاپی

نصر: دیدار تیم‌های امید ایران و ازبکستان در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، تیم‌های فوتبال امید ایران و ازبکستان در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف یکدیگر رفتند. در نیمه اول این مسابقه شاگردان حمید استیلی نمایش بهتری را به اجرا گذاشته و فرصت‌های خوبی برای گل‌زنی داشتند که از دست دادند تا ازبکستان از روی نقطه پنالتی به گل رسیده و امید ایران با شکست به رختکن برود.
امید ایران برای جبران گل خورده، نیمه دوم بازی را با فشار زیادی روی حریف آغاز کرد و حملات زیادی را روی دروازه ازبکستان تدارک دید. فرارهای صیاد منش از جناح راست این فرصت را به ایران داد تا چند موقعیت خوب برای گلزنی به دست آورد اما باز هم با ضعف مهاجمان ایران تبدیل به گل نشد.
تلاش های ایران برای گل پیروزی نتیجه نداد تا بازی به تساوی به پایان برسد.
امید ایران شروعی امیدورار کننده در این بازی‌ها داشت تا امیدهایمان برای شکستن طلسم ناکامی نرفتن به المپیک بیشتر شود.
در دقیقه ۲۵ بهترین فرصت ایران برای گل‌زنی از دست رفت. الهیار صیادمنش با حرکت تکنیکی مدافع ازبکستان را جا گذاشت و با پاس رو به جلوی خود علی شجاعی را در موقعیت گل قرارداد اما این بازیکن در حالی که دروازه خالی را پیش رو داشت ضربه عجیبی را به توپ زد تا آه حسرت از نهاد همه بلند شود.
در دقیقه ۴۲ کاپیتان از بکستان از روی نقطه پنالتی دروازه ایران را باز کرد.
در دقیقه ۵۷ در شلوغی مقابل دروازه ازبکستان توپ به رضا دهقانی رسید و این بازیکن با ضربه فنی گل‌زنی کرد تا پیام‌آور شادی برای امید ایران باشد.
در دقیقه ۶۵ الهیار صیادمنش که در این مسابقه روز خوبی را پشت سر گذاشت پاس عالی را به محمد محبی داد اما این بازیکن قدر پاس صیادمنش را ندانست و فرصت عالی برای گل‌زنی را از دست داد.
تیم امید ایران در دومین بازی خود در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو یکشنبه ۲۲ آذر به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.
ترکیب ایران:
حبیب فرعباسی‌، مجتبی نجاریان، مهدی مهدی‌خانی، الهیار صیادمنش، رضا شکاری، رضا دهقانی، محمد محبی، علی شجاعی (مهدی قائدی)، متین کریم زاده، امید نورافکن، عارف آغاسی
ترکیب ازبکستان:
عبدالوحید نعمتوف، خوجی اکبر علی جانف، حسن الدین علیکولوف، ایزلام کوبیلوف، ایلهوم علی جونوف،عزیزجان گانیف، اخمت عبدالله اف، سنجر کودیرکولوف،یاسوربک یاخشیبوئف، نوریلو تاختاسینوف،بوبیر عبدیخولیکوف
انتهای پیام/
تساوی امیدوارکننده ایران مقابل ازبکستان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار