سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

موفقیت‌های دولت سیزدهم مرهون حمایت‌های شهید آل هاشم بود

1403/04/21 - 10:42 - کد خبر: 116385 نسخه چاپی

نصر: سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: موفقیت های دولت سیزدهم در استان مرهون حمایت های آیت الله شهید آل هاشم بود. 

به گزارش نصر، تراب محمدی در مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه جدید تبریز افزود: آذربایجان سرافراز و تبریز بزرگ به خود می‌بالد که همواره در طول تاریخ حافظ ایران اسلامی بوده است و این بینش عمیق مردم آذربایجان سبب شده است تا به نقطه کانونی دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی تبدیل شود.
وی ادامه داد: تبریز شهر سه شهید محراب است و بر همین اساس مقام معظم رهبری آذربایجان را مرکز تمدنی غرب کشور معرفی کردند.
محمدی اظهار کرد: موفقیت های دولت سیزدهم در استان مرهون حمایت های آیت الله شهید آل هاشم بود. ایشان با تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در هشت سال گذشته موجب همگرایی در استان و جذب حداکثری مردم شدند.
وی ادامه داد: ما در سه سال گذشته ۵ انتخابات مهم را در کمال امنیت و سلامت اجرا کردیم و حضور مردم در انتخابات دوستان ملت ایران را شاد و دشمنان آن را ناامید کرد و در انتخابات گذشته حضور کم نظیر مردم آذربایجان در انتخابات موجب انتخاب فرزند آذربایجان به عنوان رییس‌جمهوری منتخب شود که برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم.
محمدی در پایان انتصاب حجه الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز را گرامی داشت و افزود: تدبیر مقام معظم رهبری در انتصاب حجه الاسلام مطهری اصل حکیمانه بود و همه ما تلاش خواهیم کرد این فضای همدلی و همراهی در استان را با حضور ایشان ادامه دهیم.
انتهای پیام/
موفقیت‌های دولت سیزدهم مرهون حمایت‌های شهید آل هاشم بود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار