استاندار زنجان:

روابط عمومی از مهمترین بخش‌های هر دستگاه است

1403/04/20 - 18:37 - کد خبر: 116358 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: روابط عمومی، یکی از مهمترین بخش‌های هر دستگاهی است که وظیفه مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از عملکرد سازمان و دستگاه متبوع خود را برعهده دارد.

به گزارش نصر، محسن افشارچی روز چهارشنبه در اختتامیه جشنواره روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی استان، افزود: روابط عمومی ها مجموعه ای از مستندات را در خود جای داده اند و همواره در اکثر برنامه های مهم حضور دارند که این مهم از اهمیت آنها حکایت دارد.
افشارچی با بیان اینکه روابط عمومی ها ورودی و خروجی دارند، اظهار داشت: خروجی آنها به معنای معرفی دستگاه اجرایی به بیرون است و ورودی آنها هم حساسیت مردم به اتفاقات حول دستگاه اجرایی و لزوم پاسخگویی به آنها را شامل می شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه صرفا ارائه عملکرد دستگاه ها از روابط عمومی ها پذیرفتنی و کافی نیست، ادامه داد: امروزه در فضای مجازی مسائل و موضوعاتی مطرح می شود که روابط عمومی ها باید به آن توجه داشته و پاسخگو باشند.
این مسوول با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید بر مسیر حرکت خود واقف باشند، ادامه داد: متاسفانه اقدام روابط عمومی یک دستگاه در زنجان، سایر اقدامات خوب صورت گرفته را تحت الشعاع قرار داد.
وی با بیان اینکه خروجی فعالیت روابط عمومی ها اهمیت بسزایی دارد، گفت: امروزه زمان گفتن و اقناع کردن است و امیدواریم همه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به این مهم توجه‌ داشته باشند.
استاندار زنجان با بیان اینکه نرم افزارهای مدیریت و حکمرانی از دهه ۶۰ به روز رسانی نشده است، گفت: مدیریت های درون سازمانی باید به سمتی حرکت کنند که روابط عمومی ها عملکرد بهتری داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در این جشنواره در پنج بخش مورد بررسی قرار گرفتند، افزود: این ارزیابی ها توسط اساتید دانشگاه تهران و موسسه مطبوعات شمالغرب انجام شد.
مهدی ورقایی افزود: عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در بخش های دهه فجر، هفته دولت، سفر رئیس جمهوری به استان، جشنواره شهید رجایی و انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان این مراسم، روابط عمومی‌های اداره کل ورزش و جوانان،سازمان بهزیستی و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/
روابط عمومی از مهمترین بخش‌های هر دستگاه است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار