در پیام تبریک رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز به رئیس جمهور منتخب مطرح شد:

حضور پرشور مردم در انتخابات؛ نشانی از بصیرت و عزم ملت 

1403/04/20 - 18:23 - کد خبر: 116336 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با صدور پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش نصر، سجاد پاکزاد در پیامی با تبریک انتخاب مسعود پزشکیان در "چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری"، حضور پرشور و حماسه آفرین مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی خواند و گفت: این حضور پرشور و مشارکت مردمی در جهت دستیابی به اهداف و آرمان های متعالی کشور نشان از بصیرت، عزم و اراده این ملت بود که پیروز اصلی این رویداد مهم بود.
 

در متن پیام سجاد پاکزاد،رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز آمده است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیسجمهور محترم منتخب مردم ایران
سلام علیکم
باعرض احترام و ادب
حضور پرشور و حماسه آفرین ملت غیور ایران در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، برای لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و در جهت دستیابی به اهداف و آرمان های متعالی کشور عزیزمان نشان از بصیرت، عزم و اراده این ملت بزرگوار بود که پیروز اصلی این رویداد مهم بوده و افتخاری دوباره در کتاب وزین انقلاب اسلامی آفریدند.
بر خود لازم میدانم، انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نمایم و امیدوارم با اتکا به تجربه، تخصص، تعهد و تدبیر حضرتعالی و با پشتوانه گرانقدر رأی مردم، در جهت تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و مطالبات ملت شریف ایران و تأمین منافع ملی پیروز و سربلند باشید که قطعاً با شناختی که از حضرتعالی در تصدی مسئولیت های مهم و کلیدی داریم شاهد اصلاحات خوبی در چارچوب اصول نظام مقدس اسلامی در سطح کشور و به ویژه دانشگاه ها خواهیم بود.
ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران وفادارشان بار دیگر از درگاه حقتعالی توفیق حضرتعالی را در انجام این رسالت عظیم و خطیر و خدمت به میهن عزیز اسلامی در سایه رهبر عزیز و فرزانه مسئلت داریم.
انتهای پیام/
حضور پرشور مردم در انتخابات؛ نشانی از بصیرت و عزم ملت  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار