نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید

1398/10/19 - 12:29 - کد خبر: 11627 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش نصر به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع تبریز گفت: از بازار و بازاریان قهرمان تبریز تشکر می‌کنم که این مراسم به همت و پیشنهاد این عزیزان تشکیل و منعقد شده است. بازاریان تبریز، قدردانم از همت شما که مغازه‌های خود را به مدت یک روز به احترام شهادت حاج قاسم تعطیل کردید.
وی گفت: تبریز باید هم اینگونه باشد و چراکه در تمام حوادث انقلاب پیشتاز است، آفرین بر تبریزی‌ها و آذربایجانی‌ها که ما را در این راه سربلند کردید. تلاش زیادی کردیم که پیکر مطهر حاج قاسم در تبریز هم تشییع شود تا جایی هم موفق شدیم اما در نتیجه بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد.
امام جمعه تبریز ادامه داد: شهید سلیمانی در جناح‌ها و گروه‌های سیاسی نبود اما ذوب در انقلاب و خط نورانی امام راحل بود. شهادت حاج قاسم سلیمانی، زنده بودن انقلاب را به رخ همگان کشید، باید به سپاه پاسداران تبریک گفت که تنها یک سیلی به دشمن زدند که نشان داده شود که ما می‌توانیم.
آل هاشم اظهار داشت: امیدواریم، انتقام اصلی که همان حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه است به پایان برسانیم. این حضور فساد انگیز را به فضل الهی و با کمک نیروهای نظامی به پایان خواهیم رساند.
وی افزود: یکی دیگر از برکات شهید سلیمانی، جمع کردن آحاد مردم زیر تابوت شهید بود. باید این وحدت را قدر بدانیم و آن را از دست ندهیم.

انتهای پیام/
شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار