مربی تیم ملی بدمینتون کشور؛

اردوی تیم ملی بدمینتون در زنجان برگزار می‌شود

1398/10/19 - 12:30 - کد خبر: 11626 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم ملی بدمینتون ایران گفت: دومین دوره اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان ایران به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، غلامرضا باقری، دیروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این اردو با حضور ۹ بازیکن منتخب و برتر از روز جمعه (۲۰ دی ماه) به مدت یک هفته در آکادمی بین المللی بدمینتون این استان واقع در اراضی پایین کوه شهر زنجان برگزار می‌شود.  
وی اظهار داشت: ورزشکاران حاضر در این اردو در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در مجموع هر روز بین چهار تا پنج ساعت زیر نظر خودم و نیکزاد شیری تمرینات بدنی و تاکتیکی و تکنیکی انجام خواهند داد.
باقری با بیان اینکه نخستین اردوی آمادگی تیم ملی نیز از هفت تا ۱۳ دی ماه با حضور این ورزشکاران در قم برگزار شد، افزود: سروش اسکندری و محسن معصومی از زنجان، محمد پایروند و امیرحسین پور علیان از تهران، مسعود پیروزی از گلستان، علی محمد فقیهی از یزد، سعید بابیانی از خراسان رضوی، محمد سنگتراش  و صالح میرشکاری از سیستان و بلوچستان، شرکت خواهند داشت.
وی تصریح کرد: این اردوی آمادگی به منظور حضور توانمند در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر ایران که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه امسال در فارس برگزار خواهد شد، برپا می‌شود.
بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی دهه فجر با حضور بازیکنان منتخب در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
اردوی تیم ملی بدمینتون در زنجان برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار