مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی مطرح کرد:

 چالش تامین بنزین داریم ولی کمبود بنزین نداریم

1403/04/18 - 09:27 - کد خبر: 116166 نسخه چاپی

نصر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: چالش تامین بنزین داریم ولی کمبود نداریم، پالایشگاه تبریز نیز هیچ مشکلی ندارد و طبق معمول با تمام توان فعالیت می کند اما تولید پالایشگاه تبریز برای مصرف استان آذربایجان شرقی کافی نیست و برای تامین استان از دیگر نقاط، سوخت جایگاه ها را تامین می کنیم.  

به گزارش نصر، "ناصر راشدی" در واکنش به خبر نصر از جایگاه های پمپ بنزین، گفت: در استان جایگاه تعطیل نداریم و کمبود بزنین شایعه است، از شنبه هفته گذشته این شایعه مطرح شده است اما این موضوع همیشه بوده است و احتمال دارد ماشین حامل سوخت با تاخیر به جایگاه رسیده باشد یا ماشین خراب شده باشد و این طبیعی است که در بین بیش از 180 جایگاه، سوخت یکی از جایگاه ها نسبت به دیگری دیر تر رسیده باشد و این زمان کمتر از 20 دقیقه می شود.
هیچ مشکلی نداریم، تعطیلی هیچ جایگاهی به دلیل نبود بنزین نیست.
پمپ بنزین نگین در آذربایجان نیز در آن ساعت به دلیل حساب و کتاب جایگاه بوده که این امر هم در تمامی جایگاه ها روزانه دو نوبت در تایم صبح و شب به دلیل تعویض شیفت و تغییر کارگران اتفاق می افتد. 
چالش تامین بنزین داریم ولی کمبود نداریم، پالایشگاه تبریز نیز هیچ مشکلی ندارد و طبق معمول با تمام توان فعالیت می کند اما تولید پالایشگاه تبریز برای مصرف استان آذربایجان شرقی کافی نیست و برای تامین استان از دیگر نقاط، سوخت جایگاه ها را تامین می کنیم. 
انتهای پیام/
 چالش تامین بنزین داریم ولی کمبود بنزین نداریم محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار