با حضور پررنگ فعالین بازار موبایل/برند Saybuuy در تبریز رونمایی شد 

1403/04/17 - 20:13 - کد خبر: 116156 نسخه چاپی

نصر: مراسم رونمایی از برند Saybuuy در تبریز با حضور فعالین بازار موبایل برگزار شد.

به گزارش؛ حامد آهنگرزاده، مدیر عامل شرکت «پیشرو دیجیتال» شب گذشته در سمینار مشترک سِی بای و شرکت پیشرودیجیتال که در سالن ضیافت هتل پارس تبریز برگزار شد در خصوص اعطای عنوان نمایندگی رسمی برند Saybuuy در شمال غرب کشور به این شرکت بیان کرد: امیدواریم این اتفاق مبارک زمینه همکاری و تعامل بیشتر با فعالین بازار موبایل را فراهم فرمایید.


آهنگرزاده با اشاره به اینکه شرکت پیشرودیجیتال توانسته بخشی قابل توجهی از نیازهای بازار شمال غرب کشور و خصوصا تبریز را تامین نماید، اضافه کرد: امیدواریم با رونمایی از برند با کیفیت و اروپایی «سی بای» و خدمات پس از فروش بی نظیر آن بتوانیم بیش از پیش جوابگوی نیاز همکاران و مشتریان عزیز باشیم.
 

در ادامه محمد قادری فر مدیر فروش برند «سی بای» با تشکر از حضور پررنگ فعالین بازار موبایل از شهرهای مختلف استان‌های شمال غرب و کشور در این مراسم افزود: برند «سی بای» از ابتدای سال ۱۴۰۲ وارد بازار کشور شده و سبد محصولات این برند بر اساس ترند بازار انتخاب شده و بر اساس نیاز سنجی بازار ایران به آن محصولات انتخاب شده است.


قادری فر با اشاره به گارانتی یک ساله تعویض محصولات این برند گفت: در حال حاضر برند «سی بای» در ۱۰ استان کشور نمایندگی فعال دارد که با توجه به استقبال مشتریان از محصولات ما به تعداد نمایندگی های ما در ماه‌های آینده اضافه خواهد شد.
رضا نجفی رئیس اتحادیه صوتی و تصویری و موبایل و صنوف همگن تبریز با استقبال از برگزاری این مراسم و قدردانی از فعالیت های شرکت «پیشرو دیجیتال» خاطر نشان کرد: این مراسمات زمینه پویایی هر چه بیشتر صنف لوازم صوتی تصویری و موبایل را فراهم می‌کند و امیدواریم با اعطای نمایندگی برند «سی بای» به شرکت «پیشرو دیجیتال» شاهد رونق هر چه بیشتر این صنف در تبریز و شمال غرب کشور باشیم.


در ادامه این مراسم مهنوش صمدی مدیر بازرگانی شرکت «پیرو دیجیتال» با تاکید بر اینکه یکی از عوامل موفقیت مجموعه پیشرو دیجیتال نیروهای مجرب و تحصیل کرده می باشد، اظهار کرد: مجموعه ما از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تامین تمامی لوازم جانبی موبایل به صورت تخصصی به انجام وظیفه می پردازد که امیدواریم در نتیجه همکاری با برند سی بای مسیر موفقیت شرکت را به صورت تصاعدی افزایش دهیم.
 

مصطفی جعفر پور مدیر فروش شرکت «پیشرودیجیتال» در پایان مراسم بیان کرد: برای اولین ما در شمال غرب کشور سیستمی را راه اندازی کرده‌ایم که به تسهیل کار مغازه داران کمک می‌کند. به این صورت که ما در مجموعه «پیشرودیجیتال» امکان خرید عمده آنلاین محصولات از سایت را فراهم کرده ایم که بدون نیاز به مراجعه حضوری مغازه‌داران به بهترین نحو محصولات را در مشتریان ارائه می‌کنیم.
گفتنی است؛ همایش رونمایی از برند Saybuuy برای اولین بار در کشور روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور فعالین عرصه بازار موبایل در تبریز برگزار  شد که طی این مراسم شرکت «پیشرو دیجیتال» به عنوان نمایندگی دائمی برند «سی بای» معرفی شد و همچنین محصولات این برند در تبریز به نمایش گذاشته شد. همچنین در این مراسم موبایل فروشان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و همچنین عمده فروشان موبایل کلانشهر تبریز حضور خواهند داشت.
 

در این مراسم ضمن سخنرانی مدیران شرکت «پیشرو دیجیتال» و برند «سی بای» مراسم قرعه کشی به همراه جوایز برگزار شد و همچنین از مشتریان برتر شرکت پیشرودیجیتال تجلیل به عمل آمد و در پایان مراسم نیز هدایایی از محصولات برند «سی بای» به شرکت کنندگان در این مراسم اعطا شد.
انتهای پیام/
با حضور پررنگ فعالین بازار موبایل/برند Saybuuy در تبریز رونمایی شد  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار