خبر/

پیام سرپرست اداره کل صمت آذربایجان شرقی به مناسبت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

1403/04/17 - 08:46 - کد خبر: 116098 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل صمت آذربایجان شرقی در پیامی از همه آحاد بویژه خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت اذربایجان شرقی برای حضور پرشور و شعور در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش نصر، متن پیام عبدالحمید سرتیپی بدین شرح است
بسم الله الرّحمن الرّحیم
با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که در سایه الطاف بیکرانش، حماسه مردم کشورمان در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری با شکوه و رونق تمام در پانزدهم تیرماه 1403 به ثمر نشست و برگ زرینی در تاریخ سیاسی کشور رقم خورد.
ملت فهیم ایران اسلامی اینبار نیز مثل همیشه در این برهه حساس سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کنونی به صحنه کارزار آمده و با حضور پر رنگ خود در صحنه انتخابات، مسیر تابناک و روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان عرضه داشتند و این حماسه ماندگار به یقین حسنات و برکات موثری در رشد، شکوفایی و تعالی ایران عزیزمان خواهد داشت.
اینجانب فرصت را غنیمت شمرده ضمن تبریک به *جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران* که از نام آوران لایق، عدالت محور و اخلاق مدارکشورمان هستند؛ مراتب قدردانی و تقدیر خود را از همه آحاد بویژه جامعه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از جمله صنعتگران، تجار، بازرگانان، معدنکاران، صاحبان اصناف، کسبه و بازاریان بعمل اورده و از اینکه با بصیرت مثال زدنی خود حماسه ماندگار دیگری را رقم زدند؛ سپاسگزارم.
امیدوارم برآیند تلاشها و زحمات *منتخب مردم عزیز ایران*، در سایه الطاف الهی و ارشادات رهبر معظم انقلاب و همچنین بکارگیری دانش و توان نخبگان، کشورمان به افق‌های بلند و تعالی توسعه برسد.
انتهای پیام/
پیام سرپرست اداره کل صمت آذربایجان شرقی به مناسبت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار