خبر/

شمار شهدای غزه از ۳۸ هزار نفر عبور کرد/ شهادت ۱۵۸ خبرنگار

1403/04/16 - 14:52 - کد خبر: 116064 نسخه چاپی

نصر: وزارت بهداشت غزه آمار جدید شهدای تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه را ۳۸۰۹۸ نفر اعلام کرد.

به گزارش نصر، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه امروز خود به ارائه آمار شهدا و مجروحان تجاوزهای جدید رژیم صهیونیست در روز ۲۷۴ جنگ در غزه پرداخت.
بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار ضد شهروندان غزه به راه انداخته که در نتیجه این حملات ۲۹ نفر به شهادت رسیده و صد تن دیگر زخمی شده‌اند.
این بیانیه می‌افزاید که به این ترتیب تعداد قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۸۰۹۸ شهید و ۸۷۷۰۵ زخمی رسیده است.
این بیانیه تاکید می‌کند که تعدادی از قربانیان همچنان در زیر آواره‌ها و مسیرهای مواصلاتی هستند و امکان رساندن آنها به بیمارستان‌ها وجود ندارد.
دفتر اطلاع رسانی دولت غزه نیز تاکید کرد که از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه تاکنون ۱۵۸ خبرنگار به شهادت رسیده اند.
دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه هم در گزارشی نوشت که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۱۰ هزار فلسطینی مفقود و زیر آوارها هستند و هیچ راهی برای جست‌وجو و یافتن آنها در زیر آوارها وجود ندارد که این موضوع نقض آشکار قوانین بین‌الملل به شمار می‌رود.
این گزارش عدم وجود تجهیزات و خودروهای سنگین در اختیار کادر دفاع مدنی و همچنین خراب بودن تجهیزات موجود به علت حملات صهیونیست‌ها و مشکل بودن فعالیت در این عرصه و جلوگیری صهیونیست‌ها از ورود تجهیزات و مختلف را از دیگر چالش‌های موجود در این عرصه خواند و خواستار افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی در پایبندی به وظایف قانونی خود در این زمینه و صدور مجور برای ورود تجهیزات لازم و سوخت کافی به غزه شد.
انتهای پیام/
شمار شهدای غزه از ۳۸ هزار نفر عبور کرد/ شهادت ۱۵۸ خبرنگار نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار