خبر/

ادعای عجیب مدیر عامل شاهین کرمانشاه

1398/10/19 - 10:45 - کد خبر: 11602 نسخه چاپی

نصر، مدیر عامل تیم شاهین کرمانشاه، دلیل کناره گیری تیمش در بازی مقابل مس سونگون راتوهین به مردم کرمانشاه اعلام کرد.

به گزارش نصر، در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران، تیم مس سونگون در حالی که از حریف خود با اختلاف زیادی جلو بود، در اقدامی عجیب و با انصراف تیم مهمان این مسابقه نا تمام ماند.
اما سید احسان احسانی، عضو شورای شهر کرمانشاه و مدیر عامل تیم شاهین این شهر، در برنامه زنده مدعی شد که دلیل اینکه تیم خود را از زمین بیرون کشیده است، فاصله کم نیمکت تیم شاهین با تماشاگران مسابقه و همچنین توهین عده ای از تماشاگران به مردم کرمانشاه بود.
وی همچنین در ادعای عجیبی نسبت به جو مسابقه گفت: تشویق هواداران تیم میزبان باعث تخریب روحیه بازیکنانش شده و در نتیجه گل های بیشتری دریافت کردیم، بنابراین تصمیم به خروج تیم از زمین گرفتم تا حرمت تیم را حفظ کنم.
وی در ادامه در مورد شرایط تیم ها افزود; تیم شاهین با شرایط بد وارد مسابقه شد اما تیم مس که این بازی زیاد برایش اهمیتی نداشت، بازی را بسیار جدی گرفته بود و این باعث شد تا داوری تحت تاثیر بازیکنان مس و تماشاگران قرار گیرد.
احسانی در پاسخ به حرکت غیر حرفه ای خود که مانع از ورود بازیکنان به میدان شده بود گفت ; اینکه تیم ما وارد میدان نشده هیچ مشکلی را حل نمی کند و مسئولین فقط به تیم ما حساسیت نشان می دهند.
وی همچنین درباره پیشنهاد مدیر عامل تیم مس سونگون مبنی بر اینکه یک گل این تیم محسوب نشود تا راضی به بازگشت به مسابقه شوند، گفت: این پاسخ مدیر تیم میزبان توهینی بزرگ به تیم ما بوده است چرا که مگر بازی محلات است که یک گل تیم مس کم شود.
این ادعا های عجیب مدیر عامل تیم کرمانشاهی در حالی است که خبرنگاران و ناظر این بازی شاهد تمامی اتفاقات این دیدار بوده اند و همه آن ها از جمله مجری برنامه ۲۰۲۰ شبکه ورزش تمامی این ادعاها را کاملا رد کردند.
ناگفته نماند که این اولین حاشیه سازی مدیر عامل این تیم در این فصل از رقابت ها نیست و امیدواریم بازی های فوتسال در ادامه رقابت ها با نظارت و کنترل بهتری صورت گیرد.
انتهای پیام/
ادعای عجیب مدیر عامل شاهین کرمانشاه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار