خبر/

برای استاد "ناصر هاشمی"؛ مرد هزارچهره سینمای تبریز

1403/04/14 - 22:35 - کد خبر: 115950 نسخه چاپی

نصر: احد نقش شور: "ناصر هاشمی" به اعتقاد من، "مرد هزارچهره" سینما، تئاتر و تلویزیون تبریز و آذربایجان است، هزار چهره ای از جنس هنری اش، بازیگری که "تک بعدی" نیست و در هر نقشی جای می گیرد، از نقش های طنز و کمدی، تا نمایش های صحنه ای و استنداپ و حتی نقش های جدی در آثار متعدد سینمایی،‌ او حتی نویسنده قابلی هم است.

به گزارش نصر، اوج کار هنری او، بازی در فیلم مظلوم و خیر ندیده ای به نام "قولچاق"، ساخته مرحوم اصغر یوسفی نژاد بود، فیلمی با برساختی متفاوت از یک موضوع اجتماعی سیاه، مبتنی بر سبک هیچکاکی "سکانس، پلان"، با پایانی باز. فیلمی پرمغز که با ایفای نقش متفاوت ناصر هاشمی در نقش "عاقد"، تحسین بینندگان و منتقدان را برانگیخت.
استاد هاشمی، به واسطه بازی متفاوتش در فیلم قولچاق یا همان "عروسک"، عنوان برترین و بهترین بازیگر نخستین جشنواره قیلم اقوام ایرانی را کسب کرد و پس از درخشش فیلم "آپاراتچی" "قربانعلی طاهرفر"، کارگردان تبریزی در جشنواره فیلم فجر، دومین افتخار سینمایی یک سال اخیر را برای تبریز و آذربایجان به ارمغان آورد.
حالا استاد ناصر هاشمی، درحال تبدیل شدن به پرچمدار جدید سینما و تلویزیون و بازیگری آذربایجان، بعد از استاد "رضا ناجی" است، هنرمندی که به جایگاهی که لیاقت آن را داشت رسیده و همین موفقیت، موجبات افتخار و سربلندی هنرمندان و سینماگران استان و تمامی اهالی فرهنگ و هنر استان را فراهم آورده است.
انتهای پیام/
برای استاد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار