رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان؛

سردار سلیمانی مظهر اراده ملت ایران است

1398/10/19 - 10:15 - کد خبر: 11589 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان گفت: سردار سلیمانی مظهر امنیت، استقلال و اراده ملت ‌ایران است و تمام عمر خود را صرف خدمت به تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «روبیک جانانه» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سردار سلیمانی را شخصیتی کاملا انقلابی خواند و اظهار داشت: وی برای نجات مظلومان منطقه مبارزه کرد و به همین دلیل است که امروز تمام آزادیخواهان جهان با شهادت حاج قاسم متاسف و اندوهگین هستند.
وی ادامه داد: این مجاهد خستگی‌ناپذیر به هیچ‌گروه و جناح خاصی تمایل نداشت و تنها برای حفظ و استقلال کشور و نجات ملت‌های مظلوم مبارزه کرد.
رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان بیان کرد: امروز مسیحیان و دیگر پیروان ادیان الهی و مردم مظلوم منطقه نیز به اندازه مسلمانان ایران عزادار سردار سلیمانی و اندوهگین هستند.
وی به نقش سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در منطقه و نابودی جریان‌های تکفیری اشاره کرد و گفت: ملت‌های مظلوم منطقه که خواهان مبارزه با آمریکا و دست نشاندگانش بودند، حول محور سردار سلیمانی به یک جبهه واحد تبدیل شدند.
وی ادامه داد: نکته جالب توجه این است که در این جبهه واحد از هر دین و مذهب و ملیتی وجود داشت؛ از مسلمان گرفته تا مسیحی و از مسیحی گرفته تا ایزدی.
وی افزود: سردار سلیمانی این جبهه را رهبری کرد و توانست دست‌نشاندگان آمریکا در منطقه را رسوا کند.
«جانانه» با بیان اینکه سردار سلیمانی یک نابغه نظامی بود، گفت: پرچم‌ این مجاهد بزرگ همواره برافراشته خواهد ماند زیرا شهادت سردار سلیمانی ملت ایران و تمامی آزادیخواهان را متحد کرد و امروز ۸۰ میلیون سردار سلیمانی خلق شده و بدون تردید این جمعیت عظیم راه‌وتفکر این مجاهد بزرگ را ادامه خواهند داد.
وی پیش از این نیز در واکنش به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها گفته بود که «مسلمان و مسیحی فرقی ندارد و همه‌ ما در این کشور زندگی می‌کنیم؛ سرنوشت مشترکی داریم و و همواره به انتخاب خودمان پایبند هستیم».
سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به همراه همرزمانش به شهادت رسید.
در واکنش به این اقدام تروریستی «دونالد ترامپ» روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد دیشب از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرد و انفجارها در پایگاه عین‌الأسد مهیب گزارش شد.
انتهای پیام/
سردار سلیمانی مظهر اراده ملت ایران است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار