رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

پزشکیان دروغگو نیست و صادق و صریح است/ او طرفدار ارتباط با دنیا است/ آذربایجان فرزند خود را تنها نگذارد

1403/04/17 - 07:16 - کد خبر: 115692 نسخه چاپی

نصر: رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان آذربایجان شرقی گفت: از پزشکیان اخلاق تندی انتظار نمی رود، دروغ گو نیست و اهل اجماع و وحدت است، معتقد به حرکت پوپولیستی نبوده و صریح و صادق است.

به گزارش نصر، "ابراهیم باقرزاده" در نشست خبری که عصر امروز یکشنبه 10 تیر با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: پس از تایید صلاحیت دکتر پزشکیان در استان آذربایجان شرقی 60 کمیته تخصصی در استان و با تمامی اقشار ستاد ها تشکیل یافت؛ تمامی اصناف، اشخاص و حضور پرشور بانوان را در ستاد ها حاضر بودیم. 
وی ادامه داد: مرحله اول انتخابات با موفقیت کامل و ستاد ها در سلامت به فعالیت پرداختند و در نتیجه آقای دکتر پزشکیان با رای بالا به مرحله دوم راه یافته اند.
باقرزاده خطاب به دیگر نامزدهای پوششی، گفت: برخی افراد در مرحله اول به عنوان افراد کمکی آماده بودند و دیدید که در مناظره ها آقای پزشکیان تنها بودند.
رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان آذربایجان شرقی گفت: انتخابات تعیین سرنوشت است و در مرحله دوم انتخابات "برای ایران" با حضور آحاد مردم برای رسیدن به موفقیت تلاش خواهیم کرد.
باقرزاده در رابطه با شخصیت پزشکیان، اظهار داشت: پزشکیان مسئولیت های مختلفی در کشور داشته و هیچ وقت محل سکونت خود را ترک نکرده است، او من با مردم زنده است.
وی افزود: از پزشکیان اخلاق تندی انتظار نمی رود، دروغ گو نیست و اهل اجماع و وحدت است، معتقد به حرکت پوپولیستی نبوده و صریح و صادق است.
باقر زاده اضافه کرد: پزشکیان امروز یک فرصت است، فرصت تفکری روشن که مسئول را نوکر مردم دانسته و با رای مردم اقدام می کند.
وی افزود: مسائل مهمی مانند fatf از جمله مسائلی است که در معیشت مردم نقش داشته، او طرفدار ارتباط با دنیا است، او خانواده محور و سلامت را یکی از مولفه های اصلی می داند، او به گشت ارشاد معتقد نیست و با خشونت مخالف است.
وی خبر داد: امروز چندین نفر از شخصیت های حقیقی ستاد آقای قالیباف به سمت ستاد آقای دکتر پزشکیان آمده و درخواست تشکیل ستاد آقای پزشکیان را داشتند.
وی از تبریزی ها خواست در مرحله دوم حضور پررنگ تری داشته باشند و گفت: مردم قهرمان تبریز نقش تاریخی خود را ایفا کرده و انتظار می‌رود فرزند خود را تنها نگذاشته و در مرحله دوم با حضور پرشور خود و دعوت از دیگران رای خود را به صندوق بیاندازند.
وی در پایان گفت: ما انتخابات را به مردم سپرده ایم و ایمان داریم مردم با حضور خود سرنوشت را رقم می زنند.
انتهای پیام/
پزشکیان دروغگو نیست و صادق و صریح است/ او طرفدار ارتباط با دنیا است/ آذربایجان فرزند خود را تنها نگذارد محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار