مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی:

بازنشستگان نماد ارزشمند تجربه و دانایی هستند

1403/04/04 - 13:56 - کد خبر: 115350 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: بازنشستگان در جامعه نماد ارزشمند تجربه و دانایی هستند.

به گزارش نصر، مسعود کردستانی در مراسم تجلیل از غفور اصغر رضایی مدیر اسبق بانک توسعه تعاون که به افتخار بازنشستگی رسیده است، افزود: تکریم بازنشستگان که در کلام بزرگان دین توصیه‌های بسیاری درباره آنها شده است، بسیار دلنشین است.
وی ادامه داد: کارمندان و مدیرانی که از بدنه بانک بازنشسته شده یا در آستانه بازنشستگی قرار دارند فرصتی غنیمت برای بانک هستند که در قالب اتاق های فکر و اندیشه از تجربه ارزشمند آنان استفاده کند.
کردستانی اذعان داشت: فردی که 30 سال از بهترین ساعات زندگی اش را در یک محیط کاری سپری کرده و هر آنچه در توان دارد برای رشد و بالندگی آن مجموعه به کار می گیرد؛ بعد از بازنشستگی نیاز به احترام، منزلت و ارج نهادن دارد.
وی ادامه داد: این وظیفه ما است که قدردان این تلاش ها باشیم تا برای جوانان نیز الگویی در خور شان باشد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بازنشستگان اضافه کرد: نشانه‌ها و نمادهای ارزشمندی از تجربه و دانایی در بازنشستگان وجود دارد که پاسداشت منزلت اجتماعی‌شان برای نسل حاضر، عاملی مهم در افزایش انگیزه نیروی فعال و مولد کشور خواهد بود.
 

وی اضافه کرد:  ازآنجایی‌که این گوهرهای ارزشمند سرد وگرم‌چشیده روزگارهستند، شایسته است تا از برکت وجودشان بهره‌ها گرفته شود.
وی در ادامه با اشاره به خدمات شایان توجه و ماندگار اصغر رضایی مدیر اسبق شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی افزود: نقش و تاثیر ایشان در رشد، توسعه و بالندگی بانک چه در استان آذربایجان شرقی چه در سایر استان ها ماندگار و ارزشمند است.
کردستانی خرید ساختمان مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان در تبریز را یکی از مهمترین اقدامات و تلاش های مدیر اسبق بانک خواند و افزود: بانک توسعه تعاون سال ها بود که به صورت مستاجر فعالیت داشت و لی با همت و تلاش آقای رضایی ساختمانی در خور شان بانک در یکی از بهترین میادین هسته مرکزی تبریز خریداری شد و این امر در برندسازی بانک بسیار اثر گذار بوده است.
این گزارش می افزاید، در ادامه این نشست غفور اصغر رضایی مدیر اسبق شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از برپایی جلسه تکریم از وی افزود: بانک توسعه تعاون به مثابه خانواده ای بود برایم که هر یک از همکاران را اعضای خانواده خود می دانستم.
وی ادامه داد: در طول 30 سال خدمتم تمام تلاشم را کردم تا کسی را رنجیده خاطر نکرده و هر آنچه که در توان دارم برای سازمان ام صرف کنم و این غرصت را غنیمت شمرده از همه همکاران طلب حلالیت دارم.
گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی می افزاید، در ادامه این نشست هر یک از همکاران به بیان دیدگاه ها و خاطرات خود با مدیر اسبق پرداختند.
همچنین در پایان این نشست با اهدای لوح سپاسی به امضای همکاران بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و همچنین تابلو فرشی نفیس از تلاش های غفور اصغر رضایی در بانک توسعه تعاون تجلیل شد.

متن لوح سپاس همکاران به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر غفور اصغر رضایی - همکار محترم بانک توسعه تعاون
با سلام و‌احترام
چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و درجهت تحقق اهداف بانک، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش مسئولیت های خطیر و مدیریت در عرصه‌های مختلف بانک؛ اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند.
اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید، شایسته است از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر وقدردانی نموده، توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمائیم.
امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق ومؤید باشید.

همکاران تان در بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی - تابستان ۱۴۰۳
انتهای پیام/
بازنشستگان نماد ارزشمند تجربه و دانایی هستند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار