محمد جواد ظریف؛

آمریکایی‌ها اشتباهی مرتکب شوند با اراده مردم مواجه خواهند شد

1398/10/18 - 12:10 - کد خبر: 11531 نسخه چاپی

نصر: وزیر امور خارجه ضمن تبریک و حمایت از اقدام قاطع سپاه در حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق گفت: اگر آنها اشتباهی مرتکب شوند، حتما این اشتباه با اراده مردم که حضور خودشان را در مراسم شهادت سردار سلیمانی نشان دادند، مواجه خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «محمدجواد ظریف» پیش از ظهر امروز پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به پاسخ انتقام‌جویانه ایران به ترور شهید سلیمانی گفت: به برادران عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم. همانطور که در شان نظام جمهوری اسلامی ایران است، پاسخ به یک پایگاه متجاوز در منطقه به عنوان اقدام نظامی علیه اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید سپهبد سلیمانی و همراه‌شان را انجام دادند. 
وی با بیان اینکه همانطور که گفته‌ بودیم پاسخ جمهوری اسلامی، پاسخ مشخص و متناسب خواهد بود، اظهار داشت: اگرچه هیچ چیز متناسب با شهادت سردار سلیمانی نیست، اما این اقدام در پاسخ علیه مراکز نظامی آنهم یک مرکز نظامی اشغالگر که بعد از اعلام مجلس عراق، دیگر صلاحیت و مشروعیت حضور هم در عراق حتی به شکل ظاهری ندارد، انجام شد. 
این دیپلمات عالیرتبه کشورمان ادامه داد: اگر آمریکا عقل به خرج دهد و توجه کند کسانی که به او مشورت دادند، این مشورت‌ها غلط و خطرناک بوده و جلوی این خطر استراتژیک را برای خودش بگیرد، اقدام درستی انجام داده است. در غیر این صورت، اگر آنها اشتباهی مرتکب شوند، حتما این اشتباه با اراده مردم که حضور خودشان را در مراسم شهادت سردار سلیمانی نشان دادند، مواجه خواهد شد. 
انتهای پیام/
آمریکایی‌ها اشتباهی مرتکب شوند با اراده مردم مواجه خواهند شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار