رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد:

۶۳ مجتمع آموزشی در کشور به نام «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»

1398/10/18 - 11:29 - کد خبر: 11523 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، از نامگذاری ۶۳ مجتمع آموزشی در کشور به تأسی از ۶۳ سال عمر بابرکت و عزتمند سردار پرافتخار ایران و اسلام، «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، مهراله رخشانی مهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و دیگر همرزمان شهیدش، اظهار کرد: با اقتدا به روح پرفتوح سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش و به‌منظور ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگ‌مرد عرصه مقاومت، در سراسر کشور مدارسی را به نام «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» نام‌گذاری می‌کنیم.
وی افزود: لذا به تأسی از ۶۳ سال عمر باعزت و باسعادت این اسوه زمان، حداقل ۶۳ فضای آموزشی فاخر به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری، احداث و یا افتتاح می‌شود.
رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه این مدارس در مراکز استان‌ها خواهند بود، گفت: در هر استان ۲ مجتمع آموزشی و در استان کرمان که زادگاه این شهید بزرگوار بوده است سه مجتمع به نام پرافتخار سردار سلیمانی مزین خواهد شد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: امیدواریم که آینده‌سازان ایران اسلامی با تأسی از نام و یاد این مجاهد نستوه و شهید راه اسلام و وطن، ادامه‌دهنده راه شهید سپهبد قاسم سلیمانی باشند و درراه تعالی اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشند.
انتهای پیام/
 ۶۳ مجتمع آموزشی در کشور به نام «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار