سام دانه؛ تنها تولیدکننده تخصصی خوراک آبزیان در شمال‌غرب کشور

1403/04/02 - 15:12 - کد خبر: 115210 نسخه چاپی

نصر: گروه صنعتی کثیری تبریز  با برند سام دانه تنها تولید‌ه کنند خوراک تخصصی اکسترود در آذربایجان شرقی است.

به گزارش نصر، این واحد صنعتی، تولید کننده مکمل دارویی، تقویتی و خوراک تخصصی دام ، طیور و آبزیان  است که خوراک تولیدی این مجموعه جدا از تامین نیاز های غذایی یک حیوان به صورت تخصصی بیماری های موجود یا کمبود های ایمنی را درمان و تقویت نیز می کند.
اصغر کثیری مدیر شرکت سام دانه با بیان اینکه خوراک اکسترود برای اولین بار در شمال‌غرب کشور در این مجموعه تولید شده است، گفت: این محصول غذایی کامل بوده و همراه با تمامی عناصر معدنی و ویتامینی مورد نیاز افزایش عملکرد رشد و کاهش ضریب تبدیل غذایی همراه با تکامل طبیعی بدن برای آبزیان را دارد.


 
وی اضافه کرد: سام دانه با حضور در بیست و دومین نمایشگاه دام و طیور، آبزیان و داروهای دامپزشکی خوش درخشید و میزبان ۵ مدیر کل شیلات از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل ،گیلان، کردستان، زنجان و جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی بود.
این گزارش حاکی است، جواد گوزلی مدیر کل شیلات و امور آبزیان اذربایجان شرقی با بیان اینکه سام دانه یکی از شرکت های مطرح در عرصه تولید غذای آبزیان در آذربایجان شرقی است ، گفت: این گروه تولیدی میتواند نیاز خوراک آبزیان در منطقه شمال‌غرب کشور و حتی کشورهای همسایه را فراهم کند.


 
محمدالله بخش مدیر کل شیلات و امور آبزیان اردبیل با بیان اینکه ایران پیش از این یک کشور  واردکننده خوراک دام و طیور بود، گفت: با آغاز به کار کارخانه های تولید غذای دام و طیور در استان های مختلف هم نیاز داخل کشور تامین می شود و هم صادرات خوراک دام و طیور به کشورهای همسایه آغاز شده است.
در ادامه،کوروش خلیلی مدیر کل شیلات و امور آبزیان گیلان با اشاره به اینکه سام دانه هلدینگی است که به صورت تخصصی وارد  عرصه تولید خوراک دام،طسور و ابزیان شده است، گفت: ورود چنین گروه صنعتی با تمام تجهیزات به بحث تولید خوراک آبزیان موضوع مهمی است.


 
وی اضافه کرد: حضور و فعالیت چنین شرکت هایی به تامین غذای مجموعه های آبزی پروری کمک شایانی می کند.
این گزارش می افزاید،منصور لطفی مدیر کل شیلات و امور آبزیان آذربایجان غربی با بیان اینکه محصولات و خوراک آبزیان گروه صنعتی کثیری با برند تجاری سام دانه قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارد، افزود:  تمام مصرف کنندگان و مشتریان این مجموعه رازی هستند.
@as_kasiri
@samdaneh.ir
انتهای پیام/
سام دانه؛ تنها تولیدکننده تخصصی خوراک آبزیان در شمال‌غرب کشور گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار