مدیرکل ورزش و جوانان استان:

افتتاح 445 میلیاردی اماکن ورزشی در آذربایجان شرقی

1403/04/02 - 13:39 - کد خبر: 115191 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان از افتتاح چندین پروژه استانی به ارزش 445 میلیارد ریال خبر داد. 

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در تشریح این خبر گفت: با توجه به عنایات خداوند متعال و همچنین جذب اعتبارات ویژه در حوزه عمرانی اماکن ورزشی استان در سال های اخیر، خوشبختانه پیشرفت های چشم گیری در پروژه های عمرانی استان رقم خورده و بسیاری از پروژه های نیمه تمام استان به مرحله بهره برداری رسیده است.
وی افزود: در حال حاضر اکثر پروژه های عمرانی استان پس از سال ها در مرحله اتمام و بهره برداری قرار دارند که تعدادی از این پروژه ها در روزهای آتی و برخی دیگر در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
ستوده نژاد در خصوص پروژه های قابل افتتاح تصریح کرد: چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای بسطاملو شهرستان خدا آفرین ، چمن های مصنوعی مینی فوتبال روستای امند،شهر وایقان ،روستای  نعمت الله و شهر تسوج شهرستان شبستر ، سالن ورزشی چند منظوره روستای  اندریان شهرستان ورزقان، چمن مصنوعی فوتبال استادیوم شهرستان هریس و چمن مصنوعی مینی فوتبال بخش مهربان شهرستان سراب از جمله مهم ترین پروژه هایی است که در حال حاضر آماده افتتاح هستند. همچنین بازسازی و تعمیر استخرهای باسمنج، اهر و مراغه ، سالن ورزشی حجاب و سالن سه هزار نفری شهرستان سراب از جمله اماکن ورزشی هستند که مورد بازسازی قرار گرفته و هم اکنون آماده بهره برداری هستند.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان با اشاره به میزان هزینه های انجام شده در این پروژه ها خاطرنشان کرد: در کل بیش از 445 میلیارد ریال برای این پروژه های عمرانی صرف شده است که در صورت افتتاح در اختیار مردم شریف استان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
افتتاح 445 میلیاردی اماکن ورزشی در آذربایجان شرقی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار