گزارش/

تقابل ناتمام مس سونگون مقابل شاهین کرمانشاه

1398/10/18 - 10:30 - کد خبر: 11513 نسخه چاپی

نصر، اعتراضات تیم مهمان منجر به عدم اتمام مسابقه دو تیم مس سونگون و شاهین کرمانشاه شد.

به گزارش نصر، تیم مس سونگون ورزقان در هفته بیست پنجم لیگ برتر فوتسال ایران، در ورزشگاه 6 هزار نفری پور شریفی تبریز، به مصاف تیم شاهین کرمانشاه رفت که در نهایت با کناره گیری تیم شاهین این بازی ناتمام ماند.
در ابتدای این دیدار، بازیکنان دوتیم با ادای احترام به فرمانده شهید سپاه، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یک دقیقه سکوت و قراعت فاتحه بازی را آغاز کردند که نیمه اول با نتیجه دو بر یک به نفع تیم مس به اتمام رسید.
در نیمه دوم تیم مس طوفانی شروع کرد و در چند دقیقه با زدن چهار گل دیگر نتیجه را شش بر یک کردند.
تیم انتهای جدولی شاهین که به اعلام پنالتی و اخراج بازیکنشان اعتراض داشتند، یازده دقیقه مانده به انتهای مسابقه بازی را نیمه تمام گذاشتند.
سرپرست این تیم با اصرار ناظر بازی و مسئولین تیم مس سونگون حاظر به بازگرداندن بازیکنانش علی رغم تمایل بازیکنان شاهین نشد و در ادامه حواشی بازی بالا گرفت و داور بازی را ناتمام اعلام کرد.
در پایان، درگیری لفظی و رفتار غیر ورزشی بازیکن شماره ۱۰ تیم کرمانشاهی، منجر به اعتراض شدید تماشاگران مس سونگون شد.
سرمربی تیم مس سونگون پس از این دیدار در رابطه با حواشی اتفاق افتاده گفت; تیم ما با آمادگی تمام پای به این میدان گذاشت و مطابق انتظار بازی یک طرفه ای را شاهد بودیم اما در مقابل تیم شاهین برنامه ای برای این دیدار نداشت و اگر بازی نیمه تمام نمی ماند احتمالا تا ۱۵ گل دریافت می کردند و به همین دلیل بازی را ناتمام گذاشتند. وی همچنین در پایان از تماشاگران خواست در هفته های آتی و در رقابت های پلی اف با حضور خود تیم مس را حمایت کنند.
پس از این بازی هیچکدام از مسئولین تیم شاهین حاظر به مصاحبه و بیان دلیل این حرکتشان نشدند و در نهایت بازی شش بر صفر به سود تیم میزبان اعلام شد.
تیم مس با این برد ۵۷ امتیازی شد و قهرمان رقابت های لیگ برتر قبل از ورود به پلی اف شد.
تیم شاهین هم با ۱۹ امتیاز به دسته پایین تر سقوط کرد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
تقابل ناتمام مس سونگون مقابل شاهین کرمانشاه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار