دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور؛

دیدار مس سونگون و شاهین کرمانشاه نیمه تمام ماند

1398/10/18 - 10:15 - کد خبر: 11502 نسخه چاپی

نصر: دیدار تیم های مس سونگون و شاهین کرمانشاه در فاصله ۱۱ دقیقه مانده به پایان زمان قانونی، با ترک زمین توسط تیم مهمان، نیمه تمام ماند.

به گزارش نصر، تیم‌های مس سونگون ورزقان و شاهین کرمانشاه در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور دیروز از ساعت 17 دیروز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار نیمه کاره تمام ماند.
این بازی در دقایق ابتدایی متعادل دنبال شد و در حساس‌ترین صحنه آن، میثم خیام در دقیقه پنج بازی تیرک دروازه شاهین کرمانشاه را به لرزه در آورد.
در ادامه حملات مس سونگون بیشتر شد اما عملکرد دروازه‌بان شاهین و دفاع منطقی این تیم مانع گلزنی شاگردان علیرضا افضل شد تا اینکه بابک نصیری در دقیقه 11 موفق شد گل نخست بازی را برای مس سونگون به ثمر برساند.
پس از گل نخست تیم میزبان، بازیکنان شاهین کرمانشاه تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی کردند و موفق شدند در دقیقه 13 گل تساوی را توسط حامد ایوانی وارد دروازه مس سونگون کنند. در دقیقه 18 فرهاد فخیم یک بار دیگر توپ را به تیرک تیم مهمان زد اما بعد از چند ثانیه این بازیکن موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه شاهین کرمانشاه کند. نیمه نخست این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک تیم میزبان به پایان رسید.
در آغاز نیمه دوم و دقیقه 22 مهدی جاوید گل سوم مس سونگون را وارد دروازه شاهین کرد. چند ثانیه بعد از این گل، مسلم اولاد قباد نیز برای مس گلزنی کرد تا اختلاف دو تیم به 3 گل برسد. در دقایق 28 و 29 بازی مهدی جاوید دو گل دیگر برای مس سونگون به ثمر رساند.
پس از این گل بازی به دلیل ترک زمین توسط تیم مهمان متوقف شد. علی رغم تلاش مسئولان برگزاری و اعضای تیم مس سونگون، شاهین کرمانشاه حاضر به ادامه بازی نشد تا این دیدار که با نتیجه 6 بر یک به نفع مس در حال پیگیری بود، در فاصله 11 دقیقه مانده به پایان بازی، نیمه کاره تمام شود.
بنا به این گزارش، این دیدار از ابتدا نیز با حواشی مختلفی همراه بود. در دقیقه 10 کورس محمدی روی مسلم اولاد قباد خطا کرده و پس از توقف بازی نسبت به اعلام خطا معترض بود. این بازیکن همزمان با شروع مجدد بازی دوباره اعتراض کرد که این موضوع واکنش تماشاگران را در پی داشت.
در 10 دقیقه ابتدایی این دیدار، بازی دو بار به دلیل مصدومیت دروازه‌بان شاهین کرمانشاه متوقف شد که این موضوع موجب اعتراض تماشاگران شد.
آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال با حضور در سالن شهید پورشریفی تبریز، از نزدیک شاهد این دیدار بود.
پیش از آغاز و در بین دو نیمه این بازی، به منظور پاسداشت مقام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌ای با همراهی تماشاگران حاضر در سالن اجرا شد.
پس از پایان بازی، اعضای تیم مهمان در وسط زمین حضور داشتند تا پس از ترک سالن توسط تماشاگران، راهی رختکن شوند.
انتهای پیام/
دیدار مس سونگون و شاهین کرمانشاه نیمه تمام ماند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار