مدیرعامل سازمان ربع رشیدی مطرح کرد:

رینوفست سفری با فناوری به قله نوآوری

1403/03/29 - 17:17 - کد خبر: 114974 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز گفت: جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی ربع رشیدی با عنوان رینوفست را می توان سفری با فناوری به قله نوآوری تلقی کرد.

به گزارش نصر، رضا کریملو در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی ربع رشیدی با عنوان رینوفست ۲۰۲۴ضمن اشاره به ثبت ۷ هزار و ۴۵۰ نفر درخواست حضور در نمایشگاه سال گذشته در سامانه، گفت: رینوفست سال گذشته میزبان ۱۵۰۰ دانش آموز بود که شور و شوق و انگیزه رقابت در آنها به خوبی دیده می شد.
وی با بیان اینکه مسابقات  رینوفست ۲۰۲۴ در چهار بخش لیگ هوافضا، هوش مصنوعی، برنامه نویسی و رباتیک عمران و معماری برگزار می شود، افزود: امسال دومین دوره جشنواره رینوفست در بخش های بازی و سرگرمی، رویداد آموزش محور و نمایشگاه دستاورد برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان ربع رشیدی ترویج فرهنگ فناوری و نوآوری بین دانش آموزان را هدف اصلی این نمایشگاه و جشنواره خواند و گفت: شناسایی استعداد ها، ایجاد شور انگیزه برای فناوری، بررسی، تبادل و آشنایی با فضای فناوری بین دانش آموزان و معلمان از دیگر اهداف رینوفست است و در طول سال جاری برای برگزاری رویدادهای تخصصی برنامه ریزی خواهد شد.
کریملو ارتقای توانمندی های نسل آینده، تربیت نسل کارآفزین و خلاق و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان، تربیت نیروی ماهر، ترویج نوآوری و فناوری، تقویت فعالیت‌های پژوهشی، افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان در آینده، ایجاد شهرها و مدارس خلاق و تقویت هویت ملی را از دیگر مزایای اصلی برگزاری جشنواره رینوفست، برشمرد.
مدیرعامل سازمان ربع رشیدی با بیان اینکه امسال نگاه ویژه ای به دانش آموزان برای ایجاد انگیزه و امیدواری خواهد شد، افزود: در دوره‌های گذشته، ظرفیت بزرگی در قالب بخش دانش‌آموزی وجود داشت که مورد توجه قرار نگرفته بود و با توجه به تجربه سال گذشته مقرر شد دور دوم این جشنواره نیز برگزار شود.
انتهای پیام/
رینوفست سفری با فناوری به قله نوآوری گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار