خبر/

۱۸۸۹۰ مادر روستایی و عشایری در آذربایجان‌شرقی بیمه رایگان شدند

1403/03/24 - 20:55 - کد خبر: 114739 نسخه چاپی

نصر: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی گفت: 18 هزار و 890 مادر روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیش‌تر در آذربایجان‌شرقی بیمه‌رایگان شدند.

به گزارش نصر، امین بلالی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت‌نام از مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیش‌تر، براساس ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و فرزندآوری به مدت دو ماه از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری انجام گرفت.
وی با بیان اینکه حق بیمه ۳۳۰ هزار نفر از مادران روستایی و عشایری غیرشاغل مشمول طرح در سال جاری از سوی دولت پرداخت شده، گفت: استان آذربایجان‌شرقی با جذب ۱۸۸۹۰ نفر، جزو استان‌های پیشتاز در اجرای این طرح محسوب می‌شود.
بلالی در خاتمه سخنانش افزود: در سطح استان آذربایجان‌شرقی نیز شهرستان‌های هریس، مراغه و آذرشهر بیشترین آمار جذب مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیش‌تر را به خود اختصاص دادند.
شایان ذکر است؛ ۱۰۰ درصد حق بیمه مادران مشمول این طرح از سوی دولت پرداخت می‌شود و مادران تحت پوشش طرح از همه مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از قبیل بازنشستگی، ازکارافتادگی، مستمری فوت و همچنین نقل و انتقال سوابق به دیگر صندوق‌های اجتماعی برخوردار خواهند بود.
انتهای پیام/
۱۸۸۹۰ مادر روستایی و عشایری در آذربایجان‌شرقی بیمه رایگان شدند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار