با صدور حکمی؛

مولوی؛ رئیس ستاد مردمی پزشکیان شد

1403/03/24 - 19:49 - کد خبر: 114732 نسخه چاپی

نصر: مصطفی مولوی با حکم مسعود پزشکیان به عنوان رئیس ستاد مردمی خویش در کشور منصوب شد.

به گزارش نصر،  مصطفي مولوي فرد جانشين شهيد « مهدي باكري » در لشكر عاشورا از جمله رزمندگاني است كه از اوايل تشكيل سپاه به اين نهاد پيوست و عليرغم اينكه بارها در عمليّات هاي مختلف همچون طريق القدس والفجر 8 و كربلاي 5 به شدّت زخمي و شيميايي شد ولي تا آخرين روزهاي جنگ با حضور مستمر خود در جبهه هاي دفاع مقدّس حضور داشت.
مشاور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، مسئول مهندسی وزارت دفاع در شمال غرب کشور ، رئیس سااد انتخاباتی میر حسین موسوی و مدیر عامل اسبق سازمان قطار شهری تبریز در کارنامه فعالیتی وی دیده می شود.


 
در حکم پزشکیان خطاب به مصطفی مولوی آمده است:
نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی در عرصه های سیاسی و اجتماعی به موجب این حکم شما را به سمت رئیس ستاد مردمی خویش در کشور منصوب می نمایم.
امید است با تلاش و همت تمام عزیزان و با تکیه بر اساس اصول حق و عدالت به عنوان متعالی ترین نمود انسانی و اسلامی شاهد خلق یک حماسه بزرگ و با مشارکت و حضور حداکثری ملت با ایمان و عزتمند ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشیم.
انتهای پیام/
 مولوی؛ رئیس ستاد مردمی پزشکیان شد نصر

ثبت نظر

نمایش 3 نظر

پاسخ   سیدحسین حسینی   2 هفته پیش  

من هم مسول ستاد بودم با کلی هزینه کردم حتی شب انتخابات به جرم نماینده دکتر پزشکیان حکم بازداشت من صادر شد با پادرمیانی دوستان بازداشت نشدم بعد انتخابات یکی نگفت حال چطور من هیچ احتیاجی به دولت ندارم نه وام نه پست ولی این رسمش نیست

پاسخ   امیر غفوریان   3 ماه پیش  

بسمه تعالی
باحترام جناب سردار مولوی

وجناب آقای دکتر پزشکیان،

با درود و احترامات فائقه،

بدینوسیله، انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان ریاست جمهوری ایران عزیز و مراسم تحلیف آن را با شور و شعف قلبی خدمت شما تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. این موفقیت درخشان، مرهون تلاش‌های مستمر، همت والا و هدایت‌گری‌های خردمندانه شما و همچنین با همیاری بی‌نظیر اعضای متعهد ستادهایتان حاصل گشته است.

بی‌تردید، همراهی و دست در دست نهادن دوستان و همکاران گرانقدر در این مسیر، خاطره‌ای گرانبها و ارزشمند را رقم زده است که تا همیشه در ذهن و دل‌ها خواهد ماند. امید است این پیوند و اتحاد مبارک، به مثابه نمادی از همدلی و همکاری پایدار، در تمامی مراحل آتی نیز ادامه یابد و ایرانی آباد و سربلند را بنا نهد.

اینجانب، جناب حاج مولوی صمیمانه آرزوی موفقیت و بهروزی روزافزون برای شما دارم و چشم به راه آینده‌ای روشن و پر از دستاوردهای افتخارآمیز برای کشور عزیزمان هستم.

با احترام و ارادت فراوان،

<امیر غفوریان تشکل وساماندهی خراسان وشهرستانها
اینجانب از طرف شما حکم ستاد مرکزی جناب دکتر پزشکیان را دارم که حتی برای تقدیرریاست جمهور به تالار وزارت کشور اومدم ودوستان که باهشون در تبریز در ارتباط بودیم متاسفانه خط من را پاسخگو نیست خواستم بعنوان فرزند کوچیک شما تواین انتخابات واقعا فراموش نشویم که همین الان هم تهدید های در مشهد چه از قبل از انتخابات وحال هستیم برای شما دردرگاه امام رضا داگو هستم باتشکر >تلفن ۰۹۱۵۳۱۹۶۳۶۵

پاسخ   امیر حمزه حاجیوند   3 ماه پیش  

درود بر سردار دل‌ها...سردار مولوی عزیز
پژوهشیار