خبر/

برگزاری مسابقه‌ی «نامه‌ای به سردار آسمانی»

1398/10/17 - 16:50 - کد خبر: 11466 نسخه چاپی

نصر: حوزه هنری کودک و نوجوان دلنوشته‌های نوجوانان درباره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با عنوان مسابقه‌ی «نامه‌ای به سردار آسمانی» برگزار می‌کند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت الله ناظری سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان با اشاره به این فراخوان گفت: شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام، سرباز ولایت و یاور امت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق تمام آزادی خواهان ایران و جهان شد و این ترور ناجوانمردانه، ایران را آکنده از اندوه و خشم کرد.
وی افزود: روح پرفتوح شهید سردار سلیمانی همچون دوره حیات او برای امت اسلامی مایه برکت است و موجب وحدت و انسجام بیشتر در جامعه ما شده و احساسات ضداستکباری ملت‌های منطقه را بیش از پیش برانگیخته است. 
ناظری تاکید کرد: این روزها در شبکه های اجتماعی، شاهد دلنوشته‌های بسیاری هستیم از نوجوانان و جوانان ایران زمین که برای شهادت این قهرمان ملی نوشته شده است.
سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان اضافه کرد: حوزه هنری کودک و نوجوان نیز از همه نوجوانان کشور دعوت می‌کند تا دلنوشته‌هایشان را درباره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به پویش «نامه ای به سردار آسمانی» ارسال کنند.
ناظری افزود: جدا از داوری آثار و معرفی برگزیده‌ها، برترین آثار دریافتی در قالب یک مجموعه کتاب منتشر خواهد شد.
این پویش ویژه گروه سنی شرکت کنندگان ۱۲ تا ۱۸ سال و فرصت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه  ۱۳۹۸ است.
علاقه‌مندان می‌توانند دلنوشته‌های خود را حداکثر در ۵۰۰ کلمه تایپ شده به نشانی الکترونیک: sardareasemani@gmail.com یا به نشانی دبیرخانه پویش سردار آسمانی واقع در میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان دوازدهم غربی، شماره ۳ یا شبکه‌های اجتماعی "سروش" و "بله" به خط ۰۹۱۲۸۱۹۲۳۱۸ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۵۱۳۳۰-۰۲۱ تماس بگیرند.
همچنین علاقه‌مندان می‌توانند فرم فراخوان را از سایت www. http://nojavantehran.ir  حوزه هنری کودک و نوجوان دریافت کنند.
انتهای پیام/
برگزاری مسابقه‌ی «نامه‌ای به سردار آسمانی» خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار