خبر/

کسب ده مدال ارزشمند بین المللی و یک سهمیه پارالمپیک توسط ورزشکاران استان در یک هفته گذشته

1403/03/23 - 08:41 - کد خبر: 114631 نسخه چاپی

نصر، ورزشکاران استان در یک هفته گذشته  ده مدال ارزشمند بین المللی و یک سهمیه پارالمپیک کسب کردند. 

به گزارش نصر، ورزشکاران استان آذربایجان شرقی در آستانه مسابقات المپیک پاریس تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه بکار گرفتند تا در واپسین روزهای باقی مانده به مهم ترین رویداد ورزشی جهان بتوانند مجوز حضور در این رقابت ها را بدست آورند. 
در یک هفته گذشته نیز حضور ورزشکاران استان در رقابت های بین المللی درخشان بود و توانستند ده مدال رنگارنگ کسب کنند که در مهم ترین آنها زهرا رحیمی پدیده ورزش کشور که توانست  به عنوان فنی ترین بازیکن آسیا در رقابت های قهرمانی پاراتکواندو ویتنام معرفی  شود، در انتخابی تیم ملی با شکست تمام رقبا سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد. علی لبیب دیگر امید استان برای حضور در مسابقات المپیک نیز در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد قابل قبولی داشت و توانست با کسب مدال برنز مسابقات، سهمیه المپیک را پررنگ تر کند. مهدی پیرجهان دیگر ورزشکار استان نیز دو مدال طلای ارزشمند در مسابقات بین قاره ای نیجریه و مسابقات بین المللی ترکیه بدست آورد تا آمادگی خود را به رقبا نشان دهد.
البته دیگر ورزشکاران استان در رقابت های بین المللی مختلف هم روی سکو رفتند که از جمله آنها می توان به درخشش فراز شکیبا در مسابقات کانتندر نوجوانان جهان اشاره کرد که توانست یک طلا بدست آورد و مینا سالاری و آیسان زارعی نیز در مسابقات بدمینتون آسیای میانه 4 مدال ارزشمند بدست آوردند.
در پایان نیز هستی واحدی و سینا حضرتی دو پدیده والیبال استان که به همراه تیم ملی در رقابت های آسیای مرکزی حضور داشتند با کسب یک طلا و یک نقره درخشش ورزشکاران استان را در هفته اخیر تکمیل کردند.
انتهای پیام/
کسب ده مدال ارزشمند بین المللی و یک سهمیه پارالمپیک توسط ورزشکاران استان در یک هفته گذشته حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار