دانشگاه حکمت بنیان؛ راهکاری برای شناسایی و حل مشکلات ملی و منطقه ای

1403/03/23 - 12:07 - کد خبر: 114618 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان اینکه دغدغه ما حرکت به سمت دانشگاه حکمت بنیان است، ادامه داد: این امر برای شناسایی مشکلات ملی و منطقه ای و تبیین راهکار مهم است.

به گزارش نصر، سجاد پاکزاد، در دومین نشست مشترک دانشگاه هنر اسلامی تبریز با شهرداران آذربایجان شرقی که با همکاری معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد با اشاره به اهمیت وجود دانشگاه تخصصی هنر در ایران، گفت: دانشگاه تخصصی هنر در ایران به عنوان یک نهاد مهم، نقش تعیین کننده ای در تقویت و توسعه هنرهای مختلف در کشور ایفا می کند. حمایت و توسعه این دانشگاه ها می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت صنعت و فرهنگ هنری ایران داشته باشد.
وی با اشاره به عقد تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه هنر اسلامی تبریز و معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی که در اولین جلسه این نشست امضا شد، افزود: باید همگرایی بیشتری بین سازمان های باشد و مشکلات روابط بین سازمانی حل شود و تسهیل روند همکاری یک الزام است.
وی با بیان اینکه دغدغه ما حرکت به سمت دانشگاه حکمت بنیان است، ادامه داد: این امر برای شناسایی مشکلات ملی و منطقه ای و تبیین راهکار مهم است.
 

پاکزاد اضافه کرد: هدف از عقد تفاهم نامه ایجاد بستر برای ارتباط پایدار و حل مشکلات در همکاری بین سازمان ها است و تنها در یک  قرار داد ساده خلاصه نمی شود. 
شایان ذکر است، دومین نشست مشترک دانشگاه هنر اسلامی تبریز با شهرداران آذربایجان شرقی و با همکاری معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در راستای بررسی  اقدامات صورت گرفته و موانع پیش رو تفاهم نامه همکاری دانشگاه با معاونت عمرانی استانداری و باحضور رئیس دانشگاه هنر اسلامی، مدیرکل امور شهری و شهرداران استانداری آذربایجان شرقی اعضای هئیت علمی و شهرداران مناطق مختلف استان برگزار شد.
انتهای پیام/
دانشگاه حکمت بنیان؛ راهکاری برای شناسایی و حل مشکلات ملی و منطقه ای گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار