مدیرعامل خودروسازی اسنا خبر داد:

تولید اتوبوس‌ های دوکابین در صنعت خودروسازی تبریز

1403/03/21 - 16:06 - کد خبر: 114544 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل خودروسازی اسنا از تولید اتوبوس های دو کابین با آخرین فناوری های صنعت خودروسازی در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش نصر، جلیل هاشمی در آیین رونمایی از اتوبوس های دو کابین شرکت خودروسازی اسنا با بیان اینکه اتوبوس های دو کابین این کارخانه که امروز رونمایی شد نسل جدید اتوبوس  برای خطوط بی آر تی کلانشهرها است، گفت: چندین سال است که از اتوبوس های شرکت اسنا در کلان شهرها استفاده می شود و این نسل از اتوبوس ها میتواند تحولی در حمل و نقل عمومی و خدمات دهی به شهروندان عزیز ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه اتوبوس ها از لحاظ آلایندگی، ایمنی، رفاه برای راننده و مسافرین، چیدمان شهری و زیبایی ظاهری میتواند تحول ایجاد کنند، افزود: کارخانه اسنا با قطعه سازان داخلی همکاری دارد و با توجه به تحریم ها و محدودیت ها در امر واردات قطعات سعی کردیم از تامین کنندگان داخلی بخصوص استانی استفاده کنیم.
 

مدیر عامل خودروسازی اسنا با اشاره به اینکه اتوبوس های دو کابین تولیدی تا چند روز آینده تحویل شهرداری اصفهان داده خواهد شد، ادامه داد: این نشانگر این است که اعتماد به محصولات شرکت اسنا در کلانشهرها و مدیران شهری وجود دارد.


هاشمی با بیان اینکه اولین قرارداد اتوبوس های دو کابین به تعداد ۵۰ دستگاه با شهرداری اصفهان است، اضافه کرد: اولین سری این اتوبوس هاامروز رونمایی شد و تا ۳ ماه آینده، ۵۰ دستگاه را تحویل اصفهان می دهیم و همچنین تولید اتوبوس های تک کابین نیز در کارخانه ادامه دارد.
انتهای پیام/
تولید اتوبوس‌ های دوکابین در صنعت خودروسازی تبریز گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار