مدافع پیشین تراکتور:

هواداران تراکتور در سال‌های اخیر خون دل خوردند!

1403/03/21 - 08:58 - کد خبر: 114514 نسخه چاپی

نصر: مدافع پیشین تراکتور با بیان اینکه اگر این تیم در دوران خصوصی خود در مسیر درستی هدایت می‌شد، می‌توانست به جایگاه واقعی‌اش برسد، گفت: هواداران را دق دادند تا نتیجه بگیرند و این هوادار هر سال خون دل خورده است.

به گزارش نصر، مرتضی اسدی در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور در فصلی که گذشت اظهار کرد: تراکتور امسال نسبت به سال های قبل نتیجه لازم را نگرفت. به گفته خود مسئولان باشگاه بهترین نقل‌وانتقالات لیگ را انجام دادند و دائما مدعی بودند که بهترین تیم تاریخ لیگ‌برتر بسته شده اما دیدیم که چنین اتفاقی نیفتاده است.
او ادامه داد: عملکرد این فصل تراکتور به گونه‌ای بود که طی اتفاقی تلخ چند تن از هواداران فوت شدند که به خانواده شان دوباره تسلیت عرض می‌کنم. حرف و حدیث و حاشیه امسال هم زیاد بود اما انتظارمان از تراکتور بیشتر بود.
مدافع سابق تراکتور افزود: بعد از ۶ سال که طی آن ۱۷-۱۶ سرمربی عوض شدند و متاسفانه بازهم بی نتیجه ماند، امسال هم که حتی سهمیه‌ای هم کسب نشد. این نشان دهنده این است که اهداف باشگاه جز قهرمانی چیز های دیگری است.
او با اشاره به حضور بازیکنان تحمیلی در تراکتور عنوان کرد: این موضوع قطعاً تاثیر منفی روی تراکتور گذاشته است. محمدرضا اخباری که کاپیتان تیم بود و ارتباط خوبی با هواداران داشت را به راحتی از دست دادند. می‌دانستند اخباری می‌توانست تاثیر گذار باشد و به راحتی از این موضوع چشم پوشی کردند. نمی‌خواهم گلر تراکتور را زیر سوال ببرم ولی این تیم از ناحیه دروازه ضرباتی خورد که در ابتدای فصل بیشتر بود و گلر دوم خوبی هم حذب نکرده بودند.
اسدی بیان کرد: خود خمس بعد از بازی با سپاهان گفته بود تیم بسته شده را تحویلش داده‌اند و او بازیکنان را انتخاب نکرده است. درحالی که با توجه به مدت زمان حضورش در ایران شناخت خوبی از لیگ برتر کسب کرده بود. به بازیکنانی که آمدند احترام می‌گذارم اما نفراتی که آمدند گره‌ای از مشکلات باشگاه تراکتور باز نکردند. همان طور که می‌دانیم دلالی وجود دارد و نفراتی که شایسته این تیم بودند جذب نشدند.
او عنوان کرد: زمانی که ما بازی می‌کردیم شاهکار نبودیم اما حداقل برای استقلال و پرسپولیس رقیب جدی بودیم و از ما حساب می‌بردند. چند روز قبل جایی بودم که یک پرسپولیسی حضور داشت و خودش اعتراف می‌کرد در زمان بازی مقابل تراکتور امنیت و آرامش نداشتند.
اسدی اضافه کرد: ما بازیکن بودیم و برایمان خط و نشان کشیده می‌شد و خدا را شکر هیچ وقت هم شرمنده باشگاه و هوادار نشدیم. فقط می‌خواهم بدانم طی این چند سال در این باشگاه چه اتفاقی افتاده که دیگر آن شور و شوق وجود ندارد. تیمی بودیم که در بازی های خارج از خانه ۴ هزار نفر تماشاگر داشتیم اما اخیراً تعداد کمی از هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کردند چرا که شکاف عمیقی بین هواداران و باشگاه تراکتور ایجاد شده است.
پیشکسوت تراکتور گفت: برخی از بازیکنان تراکتور از هول حلیم در دیگ افتادند و دایه مهربان تر از مادر شدند. آن‌ها کارهایی می‌کنند تا حضورشان در فصل آینده را تضمین کنند اما به نظر من فوتبال این چیزها نیست. این هواداران هستند که به باشگاه و بازیکنان هویت داده اند و بازیکنان باید دست بوس هواداران باشند. هواداران تراکتور فهیم تر از این حرف ها هستند سال‌ها قبل که ما نبودیم بازیکنی را می‌شناختم که به عکاس ها گوشزد کرده بود هنگام گریه کردن از او عکس بگیرند اما هوادار متوجه این موضوع می‌شود. شما بازیکنان موظف هستید برای تیم فوتبال بازی کنید و باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط در مردم شوید نه اینکه این حرف ها را مطرح کنید.
او ادامه داد: در نتایج ضعیف تراکتور هم باشگاه مقصر است و هم بازیکنان و عدم عذرخواهی از هواداران باعث سرافکندگی باشگاه می‌شود. ۴ گل از ذوب‌آهنی دریافت کردند که خودش درگیر بحران بود. من نمی‌خواهم به حواشی دامن بزنم ولی فصل گذشته حتی خوشبین ترین هوادار استقلال هم باور نمی‌کرد ۷ بر یک تراکتور را مغلوب کند. متاسفانه طی این سال‌ها قداست تراکتور را زیر سوال برده‌اند! همه این ها به مدیریت باشگاه و کسانی که روی باشگاه خیمه زده‌اند مربوط می‌شوند که نمی‌گذارند آب راحت از گلوی هواداران پایین برود.
اسدی درباره واگذاری مالکیت تراکتور توسط زنوزی گفت: اول باید دید این موضوع واقعیت دارد یا سناریو ۲ سال پیش را پیاده می‌کنند. اما قطعاً افراد شریفی هستند که می‌توانند از این تیم حمایت کنند. تراکتور اگر طی این ۶ سال در مسیر درستی هدایت می‌شد می‌توانست به جایگاه واقعی‌اش برسد. باید استاندار و فرماندار هم به قضیه ورود کنند. من شنیدم یکی دو خریدار هم پیدا شده است. این ۶ سال با شاید و باید ها و وعده وعید ها هیچ سرانجامی نداشته و سران باشگاه تراکتور مسائل را در اکثر اوقات به نفع خود رقم زده‌اند. تا کنون پرچم تراکتور در دست داشتند و تا این جا آوردید و البته دق دادند تا نتیجه بگیرند یا اتفاق خوب بیفتد، این هوادار هر سال خون دل خورد.
مدافع پیشین تراکتور بیان کرد: امیدوارم هر اتفاقی به نفع تراکتور باشد و اتفاقات خوب برای هواداران بیفتد. این تیم در خانه و بیرون خونه به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و تنها دلیلش هواداران پرشورش هستند.
انتهای پیام/
هواداران تراکتور در سال‌های اخیر خون دل خوردند! خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار