رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خبر داد:

تعیین تکلیف پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان مراغه

1403/03/20 - 14:26 - کد خبر: 114484 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: تصمیمات لازم برای تسریع و اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان مراغه اتخاذ و قرار شد در سال جاری اقدامات لازم بعمل آید.

به گزارش نصر، حیدر فتح‌زاده در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان مراغه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز از تعدادی از طرح‌ها و پروژه های در دست اجرای شهرستان بازدید کردیم.
وی افزود: در این بازدیدها تسریع در اتمام جاده مرند - جلفا، تکمیل و اتمام پل‌ها و راه های روستایی، تصفیه خانه مدول دوم مرند، تکمیل زنجیره صنایع دستی با حضور نماینده شهرستان های جلفا و مرند مورد بررسی قرار گرفت.
فتح‌زاده تصریح کرد: طی جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیمات لازم برای تسریع و اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان مراغه اتخاذ و قرار شد در سال جاری اقدامات لازم بعمل آید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این جلسه موضوعاتی از قبیل نظارت بر پروژه‌های درمانی از جمله بیمارستان سینا، پروژه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، آب، راه و چالش های مرتبط با مسکن مهر و تسریع در تکمیل زیر ساخت های آن و اتمام بموقع پروژه های بالای ۸۰ درصد از محل منابع استانی، ملی و مولد سازی مطرح شد.
وی در عین حال خاطرنشان ساخت: این جلسه در فرمانداری شهرستان مرند با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیر عامل آب و فاضلاب، مدیرعامل آب منطقه ای و راه و شهرسازی استان برگزار شد.
انتهای پیام/
تعیین تکلیف پروژه‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان مراغه خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار