معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

هدف اصلی افزایش جرایم رانندگی، بازدارندگی و رعایت قوانین است

1403/03/20 - 13:50 - کد خبر: 114480 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: صداوسیما و شهرداری، اطلاع رسانی کافی و به موقع را به مردم انجام دهند، چرا که هدف اصلی افزایش جرایم رانندگی، بازدارندگی و رعایت قوانین است.

به گزارش نصر، جبارعلی ذاکری در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا اظهار کرد: جرایم جدید راهنمایی و رانندگی از طریق صداوسیما و رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم به سمت رعایت قوانین حرکت کرده و متحمل جریمه نشوند.
وی با بیان اینکه افزایش جرایم رانندگی از اول تیر اجرایی خواهد شد، بر تشدید برخورد با خودروهای دودزا تاکید کرد و گفت: باید با خودروهای دودزا بدون اغماض برخورد شود و نباید اجازه تردد به چنین خودروهایی داده شود، درکنار آن تسهیلات مورد نیاز برای تعمیر و ارتقای آن‌ها نیز پیش‌بینی شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در مورد اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های شهری مطالعه میدانی انجام شود تا تعداد اتوبوس‌های دودزا مشخص شده و تعداد آن‌ها طبق یک برنامه و در یک بازه زمانی مشخص کاهش پیدا کند.
وی همچنین با تبریک هفته محیط زیست بیان کرد: مجموعه حفاظت محیط زیست با کمک سایر نهادهای مسئول، در راستای حفظ زیست‌بوم تلاش کنند چرا که محیط زیست در دست ما امانت است و باید به نسل‌های بعدی منتقل شود.
انتهای پیام/
هدف اصلی افزایش جرایم رانندگی، بازدارندگی و رعایت قوانین است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار