ماهاتیر محمد؛

زمان اتحاد کشورهای اسلامی فرا رسیده است

1398/10/17 - 13:54 - کد خبر: 11445 نسخه چاپی

نصر: "ماهاتیر محمد"، نخست‌وزیر مالزی، از ترور سردار "قاسم سلیمانی" به عنوان اقدامی غیراخلاقی و مغایر قوانین بین‌المللی یاد کرد و گفت، کشورهای مسلمان باید به منظور حفاظت از خود در برابر تهدیدهای خارجی متحد شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ماهاتیر محمد امروز (سه شنبه) به خبرنگاران گفت، حمله پهپاد آمریکایی به سردار سلیمانی مغایر با قوانین بین المللی است و ترور او می تواند موجب افزایش تروریسم شود. اکنون زمان اتحاد کشورهای مسلمان است.
وی افزود: دیگر امنیت نداریم. آیا اگر کسی به دیگری توهین کند یا حرفی را که او دوست ندارد، به زبان آورد، آن فرد این حق را دارد که از کشوری دیگر پهپاد بفرستد او را هدف قرار داد دهد.
وی تصریح کرد: نحوه ترور سلیمانی نشان داد یک "مرد قدرتمند" (ترامپ) می تواند قوانین بین المللی را نقض کند و جهان نمی‌تواند برای توقف کارهایش کاری انجام دهد.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس، معاون سازمان نیروهای مردمی عراق، به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه هفته گذشته در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/
 زمان اتحاد کشورهای اسلامی فرا رسیده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار