واکنش بیمه ایران به ویدئوی مخاطب نصر

1403/03/19 - 23:08 - کد خبر: 114443 نسخه چاپی

نصر: به دنبال پخش ویدئوی مخاطب نصر در خصوص ارایه خدمات ارزیابی خسارت در پارکی در تبریز مدیریت بیمه ایران نسبت به این ویدئو واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، در این جوابیه که به امضای قهرمانی مدیر کل شعب بیمه ایران آذربایجان شرقی رسیده آمده است: 

پیرو انتشار فیلمی از نحوه خدمت رسانی بیمه ایران در فضای سبز در صفحات خبری آن آژانس محترم در نشای مجازی، مطالب ذیل جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی ارسال می گردد.
اولاً شعبه رسیدگی به خسارات اتومبیل شرکت سهامی بیمه ایران در آدرس میدان جهاد (نصف راه) نبش خیابان ورزش بوده و شعبه دیگری جهت رسیدگی و کارشناسی خسارت اتومبیل در شهر تبریز نداشته مراجعین حضوری که عمدتاً خسارات منجر به جرح و خسارات دارای کروکی افسر کارشناس تصادفات را دارند در محل شعبه نصف راه خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کنند.


تانیا در راستای تأکیدات مسئولین محترم بیمه مرکزی مبنی بر برون سپاری و استفاده از ظرفیت شرکت های ارزیابی خسارت، بیمه ایران همانند بسیاری دیگر از شرکت های بیمه ای یا شرکت ارزیابی خسارت ایرانیان پوشش قرارداد داشته و خسارات اعلامی بدون کروکی پلیس بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه بیمه ایران واقع در نصف راه و بدون اتلاف وقت زیاد در محلهای مشخص این شرکت ها رسیدگی و کارشناسی می گردند که با این اقدام هم ترافیک منطقه کاهش یافته و در زمان مشتریان صرفه جویی بعمل آمده ما همواره سعی داشته ایم خدمات مطلوب و بهینه به بیمه گذاران و زیاندیدگان خود ارائه نمائیم.
انتهای پیام/
واکنش بیمه ایران به ویدئوی مخاطب نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار