نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی؛

شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام بیشتر ملت ایران شد

1398/10/15 - 12:35 - کد خبر: 11434 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی نقش بی‌بدیلی در جامعه داشت، گفت: شهادت این سردار رشید اسلام باعث انسجام بیشتر ملت ایران شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، شهاب الدین بی‌مقدار امروز در گفت و گویی با تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی سردار رشیدی بود که همیشه در راه وطن و آرمان های انسانی مبارزه کرد و توانست داعش را در منطقه شکست دهد.
وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی نیرویی بسیار موثر بود که فقدانش برای ایران و مردم یک ضایعه است، گفت: شهادت وی باعث انسجام بیشتر در بین ملت ایران شد که این امر یک نشانه مثبتی است و استکبار جهانی بداند این سردار چقدر برای ملت ایران باارزش بوده و خواهد ماند.
نماینده مجلس در مورد سخنان وی در مورد جنگ با آمریکا که برخی رسانه ها منتشر شده اند، گفت: در مورد جنگ گفتم امیدوارم خویشتنداری شود و در این موقعیت زمانی، کشور وارد جنگ نشود، اگرچه اکنون آمریکایی ها شدیدا از ما می ترسند اما امیدوارم جنگ نشود.
بی مقدار ادامه داد: البته انتقام هم باید گرفته شود اما حساب شده، که در مورد محتوای آن نیز باید رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی تصمیم گیری کنند.
وی در مورد حساسیت برخی افراد نسبت به اظهار نظرش مبنی بر پرهیز از جنگ خاطرنشان کرد: این که برخی حساسیت نشان داده اند نشانگر آن است که مردم ایران و تبریز ولایتمدار و غیرتمند هستند و اگر سوبرداشت از اظهارات من موجب ناراحتی مردم شده از همه آنها عذرخواهی می کنم و تاکید می کنم که همواره پیرو محض فرمایشات رهبری بوده و هستم.
انتهای پیام/
شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام بیشتر ملت ایران شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار