شهردار تبریز خبر داد:

احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز

1403/03/16 - 20:39 - کد خبر: 114314 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار در جمع ورزشکاران تیم ملی کبدی بانوان که در تبریز به سر می‌برند؛ افزود: این ورزشگاه با اعتبار خوبی که از سوی شورای اسلامی شهر تبریز مصوب شده با ظرفیت ۱۵ هزار نفر در مجموعه یادگار امام تبریز در حال احداث است.
وی ادامه داد: بانوان به عنوان بخش مهم و تاثیرگذار جامعه خوشبختانه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند و بسیار خرسندم که امروز تبریز میزبان تیم ملی کبدی بانوان کشورمان است.
وی سرمایه گذاری در بخش ورزش را کم هزینه تزین روش برای رفع بسیاری از معضلات اجتماعی خواند و اذعان داشت: خوشبختانه سرمایه گذاری بسیار خوبی در حوزه ورزش کلانشهر تبریز در حال اجرا است.
هوشیار اضافه کرد: در حال حاضر ۵۵ پروژه ورزشی در تبریز یا اجرا شده با در حال اجرا است.
شهردار تبریز در ادامه با اشاره به ظرفیت ورزش همگانی در استان اظهار داشت: در سایه تعامل بسیار مناسبی که با اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و شهرداری ها وجود دارد استان در ورزش همگانی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
وی در پایان حمایت بخش خصوصی از ورزش را حلقه مفقوده ورزش کشور خواند و اذعان داشت: امیدواریم با تقویت سهم بخش خصوصی در ورزش شاهد پر رونق تر شدن این حضور در ورزش باشیم.
گزارش نصر می افزاید؛ اردوی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان با حضور ورزشکارانی از ۱۰ استان کشور به مدت ۱۰ روز در کلانشهر تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/
احداث بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده کشور در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 7 نظر

پاسخ   ناشناس   5 ماه پیش  

امیدوارم ز ز ز ها که زور میدن برن ورزشگاه خودشون رابغل آقایون به بهانه علاقه به ورزش جا بدن الان این چندروز رابرن بانوان کشوررا تشویق کنند و نشون بدن به خاطرورزش میرن ورزشگاه نه به خاطر مردها و شیطنتها!

پاسخ   رسول صادقی   5 ماه پیش  

ورزشگاه در هر رشته‌ای میبایست در جایی از کلان شهری چون تبریز احداث بشه که براحتی جوانان علاقمند به ورزش بروند و تیم مورد علاقه خودشان را در هر رشته ای که شده به راحتی وبه صرفه تشویق بکنند ، نه اینکه کیلومتر ها از شهر فاصله داشته باشه و امکان رفتن به آنجا نبوده و نباشه ، باغشمال مجموعه ورزشگاهی قدیمی است که میشه در آن بهترین استادیوم ورزشی فوتبال والیبال و کشتی.....را هم توسط دولت و هم بخش خصوصی بهترین سرمایه‌گذاری را کرد و بهترین راندمان بدست آورد .

پاسخ   Turkqizi   5 ماه پیش  

انشالله
🙏🙏

پاسخ   محمود   5 ماه پیش  

تاسیسات ورزشی جزوه وظایف وزارت ورزش است .شهرداری و طبقه ندارد .احداث خیابان رفع گره های ترافیکی احداث سرویس های بهداشتی برای شهدا ی واجب تراست .شهر آری چرا وظایف دیگران را اهدا. شده از وظایف خود غافل است

پاسخ   ترک   5 ماه پیش  

زنده باد تراکتور و آذربایجان

پاسخ   آلت الله   5 ماه پیش  

سنگ بزرگ نشانه نزدنه

پاسخ   حسین   5 ماه پیش  

لطفا برای ورزش های همگانی هم فکری بکنید حداقل چند تا میدان پیست دوی میدانی شبیه باغشمال در شهر نیاز داریم
پژوهشیار