معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان اردبیل؛

سهمیه گندم کارخانه‌های ضعیف استان اردبیل قطع می‌شود

1398/10/17 - 12:00 - کد خبر: 11430 نسخه چاپی

نصر: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سهمیه گندم کارخانه‌های آردسازی ضعیف استان که همچنان به تولید آرد با کیفیت پایین ادامه می‌دهند، قطع می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، منصور پناهی امروز در نشستی با فرماندار خلخال افزود: کیفیت پایین آرد تولیدی برخی از کارخانه‌های آرد استان از چندی پیش در بین شهروندان مطرح و نارضایتی‌هایی را موجب شده که پس از بررسی دقیق موضوع نسبت به قطع سهمیه گندم کارخانه‌های ناکارآمد اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ کارخانه آردسازی در استان اردبیل در تولید آرد فعالیت دارند، بیان‌کرد: آرد تولیدی این کارخانه‌ها متفاوت از هم بوده و با قطع سهمیه واحدهای با تولید بی‌کیفیت، سهمیه کارخانه‌های تولید کننده آرد باکیفیت افزایش خواهد یافت.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برای جلب رضایت عمومی لازم است که عوامل مرتبط با آرد و نان استان گشت‌های مشترک خود را افزایش دهند و بازرسی‌ها بیشتر و دقیق‌تر از گذشته شود.
وی اظهارداشت: با توجه به عرضه آرد به قیمت نیم‌یارانه‌ای به نانوایان آزادپز استان دلیلی برای پخت نان بی‌کیفیت وجود نداشته و از این پس علاوه بر افزایش نظارت و بازرسی بر این نانوایی‌ها قمیت نان پخت نیز از سوی ستاد آرد و نان استان تعیین خواهد شد.
فرماندار خلخال نیز در این نشست گفت: تعامل سازنده اصناف و کسبه خلخال با دولت موجب دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و پیشگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات در بازار این شهرستان شده است.
فریدون بابایی افزود: برخورد ارشادی اداره تعزیرات حکومتی و نیز افزایش بازرسی و نظارت بر بازار موجب ثبات قیمت بسیاری از کالاها در کنار کاهش قیمت برخی از کالاهای ضروری مردم از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ شده است.
وی با تاکید بر استقلال اتحادیه‌های صنفی خلخال اظهارکرد: وظیفه اتاق اصناف نظارت بر کار اتحادیه‌های صنفی زیرمجموعه تشکیلات این اتاق بوده و اعضای هیات رییسه این اتاق حق ورود به کار اجرایی اتحادیه‌ها را ندارند.
فرماندار خلخال با اشاره به ارسال آرد بی‌کیفیت از سوی مرکز استان گفت: برغم پیگیری‌های صورت گرفته آرد نامرغوب تولید کارخانه‌های آردسازی ضعیف به این شهرستان تحویل داده می‌شود.
انتهای پیام/
سهمیه گندم کارخانه‌های ضعیف استان اردبیل قطع می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار