رونق چشم‌ گیر بومی‌سازی در دولت شهید رئیسی

1403/03/16 - 08:14 - کد خبر: 114249 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا انتخابات پیش رو را امری مهم در جهت پاسداشت یاد شهدای خدمت دانست و گفت: بومی‌سازی تبدیل به یک امر مهم در کشور شده و به لطف دولت شهید رئیسی نیروهای بومی و خدمات ارائه شده نیز بومی‌سازی شده است.

به گزارش نصر، سردار اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا امروز در مراسمی كه به مناسبت شهداي خدمت و سالروز رحلت امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد در شركت شهرك های صنعتی آذربايجان شرقی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بی نظیر در تاریخ است که مکمل آن مردم متدین و باغیرت ایران هستند؛ در این انقلاب با رهبری داهیانه امام راحل توانستیم دنیا را در بهت و حیرت قرار دهیم و اکنون شاهد تحول در سطح جهان هستیم.
فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: رویکرد تغییر و تحول نشان از این دارد که این انقلاب بی نظیر توانسته مایه عزت و افتخار شود و در کنار آن موجب ترس و هراس مفتضحانه دشمنان نظام و اسلام گردد.
وی افزود: از هر بعدی که به نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه کنیم چه از لحاظ نظامی، تاریخ سازی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و ... دستاوردهای بسیار خوبی داشته ایم و البته در زمینه اقتصادی هم برخی ضعف هایی وجود دارد و آنها را کتمان نمی‌کنیم و دلیل آن نیز بر همگان روشن است اما با پیشرفت در تمامی بُعد ها باعث حیرت جهانیان شده ایم.
واقف بودن دشمن به قدرت اسلام ناب، موضوع دیگری بود که سردار عباسقلی زاده به آن پرداخت و افزود: دشمن به قدرت اسلام ناب بیشتر از قبل واقف است و می‌داند اگر دست از پا خطا کند، مطمئنا نابود شدنی است و این قدرت هم بخاطر علوم اسلامی است که برگرفته از تعالیم خداوند متعال و اهل بیت علیه السلام می باشد.
فرمانده سپاه عاشورا در ادامه جنگ چند ساله ایران با عراق را جنگ نیابتی استکبار دانست و گفت: حضرت امام (ره) نیز در همان اوایل انقلاب به نیابتی بودن جنگ اشاره نموده و تاکید کردند؛ چرا که استکبار پس از امتحان چندین باره زورگویی ها و عدم نتیجه گیری از نقشه های شوم، اقدام به جنگ علیه انقلاب کردند  اما کور خواندند، چرا که در مقابلشان ایستادیم.
وی ادامه داد: از اوایل انقلاب دشمنان هرگونه نقشه شوم اعم از تحریم، ترور، فتنه های خوارج گونه داعش، مانع تراشی، مقابله، جنگ افروزی، توطئه افکنی را برنامه ریزی کرده اند اما نتوانسته اند کاری پیش ببرند و در مقابل آنها با قدرت تمام ایستاده ایم و این نشان از اراده خداوند متعال برای به نتیجه رسیدن و سرپا ماندن انقلاب اسلامی است.
وی خاطر نشان کرد: چنانچه در زمان کرونا نیز از واردات واکسن بی نیاز بودیم چرا که دانشمندان ایرانی با اختراع واکسن "برکت" ما را بی نیاز کرده بودند.
وی تاکید کرد: مردم می‌توانند برای انتخاب فرد اصلح از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح استفاده نمایند.

ادامه راه شهدای خدمت از اولویت های این شرکت های صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان نيز در اين مراسم  گفت: همکاران شرکت، سربازان جنگ اقتصادی هستند و برنامه خوبی نیز برای پیشبرد اهداف داریم.
سهراب فیض زاده ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و سایر شهدای خدمت اظهار داشت: همکاران ما در شرکت شهرکهای صنعتی، سربازان جنگ اقتصادی هستند و برنامه های تحولی که برای پیشبرد اهداف به خصوص در سال جاری داریم، تحولات خوبی اتفاق خواهد افتاد چرا که سعی داریم تعهدی که به استاندار فقید آذربایجان شرقی داده ایم را عملی کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی ادامه داد: برنامه هایی نیز برای تحقق جهش تولید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری داریم و سعی داریم فضای تولید را به فضایی بهتر تبدیل کنیم.
وی افزود: ۵۷ شهرک صنعتی مصوب در سطح استان آذربایجان شرقی وجود دارد که نزدیک به ۳۲۰۰ مورد واحد فعال با اشتغالی بالغ بر ۷۰ هزار نفر داریم و ۵ هزار و ۸۰۰ قرارداد واگذاری در حال حاضر داریم که امیدواریم این واحد ها نیز از مرحله قرارداد به مرحله تولید برسند.
انتهای پیام/
رونق چشم‌ گیر بومی‌سازی در دولت شهید رئیسی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار